Moro,
Auton lämmityskausi alkoi ja ongelmat myös sen myötä.
Letkulämppäri käytössä ja E10 bensa, aiempina vuosina ei ongelmaa.
Ensimmäisten auton roikkaan laiton jälkeen vika tuli esiin ja nyt ei väliä onko roikassa vai ei.
Kylmäkäynnistyksen jälkeen kierrokset humppaa 500-1500 välillä ja saattaa sammua. Kuulostaa kuin yksi sylinteri olisi välillä pois pelistä,mutta ei koko aikaa.
Auton kun saa pidettyä käynnissä ja lämpimäksi, ei mitään ongelmaa.
Sitten jos sammutat lämpimänä ja heti käynnistys niin oireilee vaan lyhyen aikaa.
Ei anna vikakoodeja, volvolle tarkoitetulla vikakoodinlukijalla. Vikakoodinluku tehty epäsäännöllisen tyhjäkäynnin aikana.
Itse luulin että joku anturi ois sökö joka antaa letkulämmityksen myötä virheellistä lämpötilasta,jonka myötä seos väärä.
Oisko vinkkejä?