Joo-o, enpäs ole koskaan asentanut lämmitintä noin helppoon paikkaan. Tilaa oli ruhtinaallisesti, letku vain poikki ja calixi väliin. Varsinaista kiinnikettäkään ei tarvinnut laittaa, pysyy kyllä tuossa letkujen ja kaapelin välissä. Toimivuutta en ole vielä kokeillut, ajetaan muutama pvä että varmasti on ilmat pois. Tuskin siellä ilmaa juuri edes on, nestettäkään ei poistunut edes desiä kun laittoi letkupihdit sopiviin paikkoihin. Ainakin kaikki letkut ja putket lämpesi ja neste tuntui kiertävän, mutta pelataan nyt varman päälle.
On vähän kummallista ettei kumpikaan lämmitinvalmistaja ole jotain malliaan noihin tarjonnut, olisiko nesteen kierrossa tms kuitenkin jotain kähmää etteivät uskalla ottaa riskiä ? Tai jotkin anturit sekoavat.

No, luotetaan Wikken empiiriseen tutkimukseen.

Tommonen Huikkosterin ehdottama pumpullinen malli on kyllä hyvä, semmoisia olen työkoneisiin laittanut ja lämpiää kyllä ihan eri malliin. Mutta kun tuollainen tavallinen oli valmiina, en viitsinyt ostaa. Voihan sen pumpun jälkeenpäinkin laittaa, mulla kun ei lämmittimissä tarvi olla mitään ajastus mahdollisuutta, niin pumpun voi laittaa vaikka manuaalisesti kytkettäväksi.
Kiitos vaan molemmille hyvistä kommenteista, wikkelle kuvasta ylimääräinen peukalo.
Biilteeman automaattiöljystä ei taida olla kenelläkään kokemuksia, ymmärsin noista luokituksista sen verran että käypäistä pitäisi olla. Historia vaihtojen osalta on sen verran hämärä että vaihdan propusta valuttamalla pari kertaa. Muutaman sadan kilometrin ajo vaihtojen välillä varmaan riittää. Jos mitään kummallista ei ilmene, sitten huuhdellen.