kerro nyt muilleki mikä vinkki on
Nuo 5. seosputket ja samaten 13. on alhaalta aktiivisia,tulee mukaan juuri n.2500rpm kohdilla missä ongelma ilmenee nyt. Kehoitettiin koittamaan 6. tai 11. putkilla,kun kutoset tulee peliin vasta likempänä 3400rpm.
Ja tuota 5. putkien mukaan tuloa ei ainakaan myöhäistä nuo pienet 32 kurkut...
Ja uskoakseni vinkki voi hyvinkin pitää kutinsa kun kertoja työkseen niiden kanssa pelaa.

Eli koitan vkloppuna kutosen putkilla mitä sanoo. Kaasareihin ampuilu loppu kunnisonsin tyhjäkäynti suuttimia ja säädin tyhjäkäynti afr n.13.5.
Tarvii viä paneutua lisää asiaan kun saa noi 6. putket niin sit hakee siirtymäalue kohdilleen vasta.

Tuossa on kuva mun konehuoneesta: https://www.dropbox.com/s/q6qahqfczdyqz39/IMG_1691%281%29.JPG?dl=0 näyttääkö ollenkaan samantapaiselta setiltä mikä sulla on?
oma kaasutinyskiminen väheni reilusti kun vaihdoin kaasuttajien ja imusarjan väliset tiivisteet uusiin, asensin nuo ilmansuodattimet ja uusin bensasuodattimen takaiskumalliseksi. Bensapaineet oli kanssa ihan liian korkeat. Varmaan säädetty tarkoituksella väärin kun tuosta oli kannentiiviste palanut, ilmeisesti jäähdytetty konetta sitten bensalla.
Hyvältä näyttää

Näyttää kyllä jonkunverran samalta,itellä tosin putsareina Redlinen peltikuoriset, ja dellortot ja vakiopakosarja

Nappaan huomena kuvan ja laitan tänne.

Itekkin laitoin viikko tai kaks sitten uudet misabbilevyt ja uudet kumituttiprikat ihan just in case kun kaasarit oli irti vaikka edelisilläkään ei ollu ajettu montaa kymmentä kilsaa

Laskin kans bensanpaineet karvan alta 0.2 baariin että 250 neulat pitää varmasti.
Mulla on ennen pumppua neekerimallin suodatin ja bensanpaineen säätimenä Filter Kingi suodattimella.
Itellä kaasu viä vivuilla.
Hölmöyttäni menin ostaan Sytecin poikittain vetävän vaijerisarjan ja se on kyllä mielestäni aika ala-arvonen kötöstys. Omani ainakin vaati melkosta vääntelyä että osu edes ruuvin reiät kohdilleen ja silti on kiero silmälläkin nähden... Jätin sen nyt paikoilleen silti kun ajattelin tehdä siitä sellaisen putsareihin päin vetävän evomallin niin saa käyttää nykysiä synkkavipuja. Kun alunpitäen tuo sytecci painaa alaspäin ja se ei oikein noilla nykysillä synkkavivuilla onnistu.
E: Kuva
