Ei ole löytynyt ratkaisua ongelmaan.
Ilmeisesti kyse on takaisin virtauksesta/virtauksen sekoamisesta. Enklanniks reversion.
Tuota 2000rpm kohtaa ei saa laihennettua millään suuttimilla järkeväks ja sytkää veivannu tuolla alueella 18 asteen ja liki 30 asteen välillä ja ei vaikuta ainakaan parantavasti.
Nuo 36 kurkut auttoi huomattavasti verrattuna 32.
Seuraavaks hankintalistalla peltisarja josko sillä saisi apuja verrattuna vakiosarjaan.
Ilmeisesti R-nokka 102 nokkien välisellä kulmalla + vakiopakosarja + 40 pakovenat ei tule toimeen keskenään tuolla 2000rpm paikkeilla.
Jos jollain joku muu idea niin saapi kertoa?
Nyt hommat edenny parempaan suuntaan.
Peltisarjalla toiminta parani huomattavasti.
Se entinen 2000-2500rpm örinäkohta pieneni huomattavasti ja siirtyi karvan alemmaksi.
Nyt toimii mielestäni riittävän hyvin tuon 2000rpm jälkeen niin saa olla noin.
Peltisarjalla seokset laiheni yläpäästä sillain että täyskaasulla 5000rpm ylöspäin afr menee yli 14, vaihdoin ilmat 150 -> 140 mutta en vielä käyny testaan paraniko kun ei muksun kans viitti suorittaa testiajoja kunnolla.

Pintakaasulla ja keskikierroksilla on nyt siinä 12.5-13.5 välissä afr.

Ja nyt tekee sitä että kun tällää kaasun pohjaan niin välillä kyykähtää varmaan puoleks sekunniks ja lähtee sitten vetään, ja afr vetää laihalle ihan hetkeks kun polkasee pohjaan. Aina ei kyykkää mutta useimmiten.
Saman huomaa kun vaihtaa vaihdetta ja painaa kaasun pohjaan niin kyykähtää vajaaks sekunniks ja sit lähtee vetään.
Kp suuttimet on nyt 38 mutta isompaa huutaa,tilaanko 45 vai 50?