Suuttimen kuparitiivistettä vasten tuleva pinta (eli pääty mutteri) pitää olla myös puhdas ja suora metallipinta. Kannessa oleva pinta on mielestäni ja muistaakseni suora, joten suoralla ja oikean koon (halkaisija) kalvaimella vain kevyt puhdistus. Ja tässä tärkeää, että sieltä sieltä ei oikeastaan poisteta yhtään ylimääräistä metallia vaan hyvin kevyesti vain puhdistetaan kaikki törky pois ja saadaan metalli näkyviin. Jotkut käyttää omatekoisia kalvaimen tapaisia puhdistimia, jotka ei lastua metallia. ainakin 1.6d koneelle on myös pelkkiä harjakittejä, joilla onnistuu puhdistus.
Suuttimien poisoton jälkeen katsoo kuparitiivisteet ja valon kanssa kannen pohjakolot ja näkee kyllä mitkä on vuotaneet / mitkä ei sekä mistä kohtaa vuoto on ollut. Mustat kohdat tiivisteen ja kannen pinnoissa on tietysti vuotokohdat.
En ylikiristäisi vaan ennemmin tekisin jälkitarkistuksen ensimmäisen lämpimäksi käytön ja jäähdyttelyn jälkeen ja ehkä vielä tarkistuksen muutaman sadan kilsan päästä. Ylikiristyksellä kuparitiiviste alkaa painua kasaan mikä ei ole haluttua.