Futurez  Kulkukoira

V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121

  • 49 Vastauksia
  • 2869 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #15 : 01.12.2024, 08:58:01 »
Just,PURKUosa.
Startti oli pois ja kotrlosta pitkä johtonippu,päässä iso harmaa liitin mitä en saanut auki
Siis vaaleanharmaa.OiIn vienyt MM kotelon sisätiloihin.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #16 : 01.12.2024, 08:59:04 »
Siis vaaleanharmaa.OiIn vienyt MM kotelon sisätiloihin.
Olisin.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #17 : 06.12.2024, 09:07:33 »
Tässä on myös semmonen kun pitää kierrokset väkisin n.2500,ja painaa jarrua ne putoaa välittömästi ja nousee takaisin jarrupolkimen vapautuessa.
Automaattihan tämä volvo on.
Tutkimukset jääneet kelienkin takia

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #18 : 10.12.2024, 17:44:44 »
Semmoonen on,tuttua?
Siis auto paikallaan Peessä.
Kaasuläppäkotelon sain irti;niin oliko niin, jotta saa korjaussarjaa?

Poissa hespa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 698
  • O.V.L.O.V.
Oldies but goldies. 242dl vm:79. 242DL vm:78. 245DIESEL VM:83. 245DIESEL vm: 85. 240 ite tehty Bertone kopio vm.84. 740DIESEL vm:85. 740GLE vm:88. 740GLE vm:87. 460vm:95. 340(DAFFI).960 2,5 vm:96. 960sedan 2.5 vm:95.
960 2,5 STW.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #20 : 12.12.2024, 10:38:28 »
Kiitos linkistä.
Näytti vähän oudolta,mittauskin.
Kun juurikaan ei ole praktiikkaa.
Voikohan mittaamalla selviä vika kotelosta,ennen kuin menee purkamaan?
Kaasupolkimen avasin sen verta että näkyi ne laahaimet.
Mitään likaa tms.ei ole.
Jos mittaisi töpselistä töpseliin johtojen vastukset,ettei ole poikki?.
Onko siinä välissä releitä,sulakkeita yms.
Kun se ETS valo palaa aina,silloinkin kun auto toimi ajossa hyvin.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #21 : 14.12.2024, 12:07:39 »
Käykö tähän toisen loppunumeron kotelo:444,447 ym.
Saako yleismittarilla mitattua kotelon kunnon,ennen avaamista?

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #22 : 17.12.2024, 08:10:09 »
https://bjprace.se/en/car-specific/volvo/repair-conversion-kit-volvo-magnetti-marelli-etb/
Ok!
Onko kokemusta,toimiiko tuo kitti hyvin?
Entä kävisikö lämpöanturiksi jokin tarvike?
Hinnat n.5-20€.,Biliassa 63€

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #23 : 17.12.2024, 08:17:20 »
Käykö tähän toisen loppunumeron kotelo:444,447 ym.
Saako yleismittarilla mitattua kotelon kunnon,ennen avaamista?
Edit:
Ei kuulemma.
On numero vaihtunut;
36050563,
Biliasta:416€.
Pantillinen vaihto-osa.
Täytyy ohjelmoida.
Heillä kyllä,mutta onko siihen "kotikonstia"

Poissa hespa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 698
  • O.V.L.O.V.
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #24 : 17.12.2024, 15:22:04 »
Se on kertakäyttö-ohjelma joka ostetaan tehtaalta.

Eli ei onnistu kotona ohjelmointi tähän vanhaan malliin.
Oldies but goldies. 242dl vm:79. 242DL vm:78. 245DIESEL VM:83. 245DIESEL vm: 85. 240 ite tehty Bertone kopio vm.84. 740DIESEL vm:85. 740GLE vm:88. 740GLE vm:87. 460vm:95. 340(DAFFI).960 2,5 vm:96. 960sedan 2.5 vm:95.
960 2,5 STW.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #25 : 17.12.2024, 21:25:23 »
Se on kertakäyttö-ohjelma joka ostetaan tehtaalta.

Eli ei onnistu kotona ohjelmointi tähän vanhaan malliin.
Kiitos kun jaat arvokasta tietoa

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #26 : 17.12.2024, 21:31:18 »
Tilasin ecun anturin ja venttiilin-63€ per kpl S* imusarjan ja servon väliin,poikki meni.
Anturin pää oli yllättäen aika saissessa.
Järjestelmää spuulattu ainakin 5 krt.kansirempan yhteydessä.
Jos ei tokene,niin sitten bjpracelta mounting kitti.
Tarvinneeko ohjelmoida myös?

Poissa hespa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 698
  • O.V.L.O.V.
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #27 : 18.12.2024, 07:05:56 »
Ei tartte ohjelmoida. Samat sisäkaluthan siä pysyy.

Siinä pitäis tulla sarjan mukana ohjeet kaasuläpän säätöön.

Elikkä se on ainoo tarkka homma siinä, että se potentiometri tulee oikeeseen asentoon.

Mutta se sitten kun alat sitä asentaan. Ja siitä löytyy todennäkösesti vaikka juutuupistakin videoita kuinka tuo tehään.
Oldies but goldies. 242dl vm:79. 242DL vm:78. 245DIESEL VM:83. 245DIESEL vm: 85. 240 ite tehty Bertone kopio vm.84. 740DIESEL vm:85. 740GLE vm:88. 740GLE vm:87. 460vm:95. 340(DAFFI).960 2,5 vm:96. 960sedan 2.5 vm:95.
960 2,5 STW.

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #28 : 20.12.2024, 18:00:39 »
Loistavaa

Poissa far960

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 513
  • www.vrcf.fi
Vs: V70xc vm.1999 193hp.Koodi PO 121
« Vastaus #29 : 20.12.2024, 18:04:02 »
Loistavaa
Upeeta suorastaan viestin toimitus,jättää ylimääräiset?
"höpinät" pois.
Luurini huono?

 

Samppasport  Futurez