Selvisi vielä sellainenkin että coolerissa on lämpötila-anturi. Löytyikin se coolerin vasemmasta päädystä mutta on niin ahtaassa paikassa että ei päässy käsiksi sen tökkeliin. Kun ei nyt ihan varmaa ole millä nimellä tuo anturi mahtaa olla nimetty ICarsoftissa. Siitä löytyi kaksi Intake Air Temperature arvoa. Toinsella oli lisäkirjaimet MAF ja toisella TMAP. Kumpikaan ei selkeästi kuvaa ahtoilman läpötilaa jos nimien sellaista pitäis mallintaa. MAF lämpötila oli + 9 ja TMAP +23. Ulkoilma -1
Tökkelin kun olis saanu irti niin siitä varmana olis kehkeytynyt vikakoodi ja sitä kautta olis ehkä voinut päästä käsiksi sen antamaan lukemaan ja siihen millä nimellä tuon anturin lukema tuohon testeriin on nimetty jos sitä ylipäätään on siinä.
Huhujen mukaan juuri tuo lämpötila-anturi on aiheuttanut epänormaalia flektien tomintaa mikä tuossakin kulkineessa on. Anturi on halpa mutta veemäinen vaihdettava noin niiku äkkikattomalla. Alavesiletkun kun irroittaa ni sit vois päästä käsiksi siihen,,, ehkä. Ilmasuotimen imuputki irroittamalla vois myös olla mahkuja päästä käsiksi joka kokonaisuuden kantilta olis ehkä parempi. Ei tartte miettiä jäähdytysjärjestelmän kunnollista täyttymistä.