Samppasport  Futurez

740 Turbo [B230ET+M46] MYYTY

  • 296 Vastauksia
  • 91107 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: 740 Turbokäyttis (Pikkuhiljaa etenee...)
« Vastaus #165 : 15.07.2012, 03:42:35 »
Ai vida!  S* Tuo takapuskuri varsinkin tulee niin paljon hienommaksi nuilla lirpakkeilla! *tumppuun->

I like! O0
144
145
945
855

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 Turbokäyttis (Pikkuhiljaa etenee...)
« Vastaus #166 : 15.07.2012, 13:24:49 »
Voi olla et joudut noilla et 20 laittaa lätyt väliin, ainakin kaverin piti laittaa 240:ssä.

Ja autosta, on kyllä pirun hyvän näkönen 740, ainoo vaan mikä ei meikäläisen silmään istu on noi valkoset peltivanteet.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #167 : 25.07.2012, 17:14:17 »
Turhaa kuvapäivitystä, ei täällä oikeasti juuri mitään ole tapahtunut. Pesun jälkeen pari tuoretta kuvaa:


Tosi hyvin tuntuu toimivan tuo Dodo Juicen Banana Armour-vaha ja yllättävän helppoa työstää.

Laitoin nuo alkuperäiset huomiovalotkin toimimaan, vaati peräti sulakkeen asentamisen paikalleen.  ;D Nyt siis palaa ajovalokytkimen 0-asennossa etuparkkiumpioissa 21w langat ja muissa asennoissa 5w. Laillisuudesta ei mitään tietoa mutta eiköhän sen joku tule kertomaan jos ei noita saa pitää... ;)

Doc-powerille tuli tehtyä tilaus sisältäen BSR:n kangasmatot, lastun ja optiflow-suodatinsarjan. 3" putkistokin tuli noudettua tässä illalla. Ehkä noilla palikoilla maitokauppaan ehtii? Se parempi alakertakin alkaa aika lähellä valmista olla. Turbon öljyletkut, huohotussäiliö ja ykk-anturin paikka pitäisi vielä tehdä niin saisi nostaa paikalleen.

Tuo vetokoukkukin on alkanut ottaa päivä päivältä enemmän päähän. Jos jostain löytyisi silpomaton Add-on takahelma niin melkeinpä voisin ostaa pois kun maaliakin vielä olisi jäljellä. Pieni asia mutta kyllä ärsyttää... :facepalm:
« Viimeksi muokattu: 25.07.2012, 21:54:33 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #168 : 25.07.2012, 17:34:48 »
Turhaa kuvapäivitystä, ei täällä oikeasti juuri mitään ole tapahtunut. Pesun jälkeen pari tuoretta kuvaa:
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Tosi hyvin tuntuu toimivan tuo Dodo Juicen Banana Armour-vaha ja yllättävän helppoa työstää.

Laitoin nuo alkuperäiset huomiovalotkin toimimaan, vaati peräti sulakkeen asentamisen paikalleen.  ;D Nyt siis palaa ajovalokytkimen 0-asennossa etuparkkiumpioissa 21w langat ja muissa asennoissa 5w. Laillisuudesta ei mitään tietoa mutta eiköhän sen joku tule kertomaan jos ei noita saa pitää... ;)

Doc-powerille tuli tehtyä tilaus sisältäen BSR:n kangasmatot, lastun ja optiflow-suodatinsarjan. 3" puttkistosta on myös hieroskeltu kauppoja. Ehkä noilla palikoilla maitokauppaan ehtii? Se parempi alakertakin alkaa aika lähellä valmista olla. Turbon öljyletkut, huohotussäiliö ja ykk-anturin paikka pitäisi vielä tehdä niin saisi nostaa paikalleen.

Tuo vetokoukkukin on alkanut ottaa päivä päivältä enemmän päähän. Jos jostain löytyisi silpomaton Add-on takahelma niin melkeinpä voisin ostaa pois kun maaliakin vielä olisi jäljellä. Pieni asia mutta kyllä ärsyttää... :facepalm:

Jos löydät silpomattoman takahelman, niin voin ostaa tuon silvotun sulta. Hemmetin komea 740 sulla  O0

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa jezze90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #169 : 02.08.2012, 17:06:50 »
siisti 740  :) tuli tänään nähtyä livenä :) onkos toi joskus maalattu?

edit: etusivulla lukee!!
« Viimeksi muokattu: 02.08.2012, 17:22:17 kirjoittanut jezze90 »

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #170 : 02.08.2012, 17:22:51 »
siisti 740  :) tuli tänään nähtyä livenä :) onkos toi joskus maalattu?

Kiitoksia!  -H- Missäs bongasit? Onhan tuo maalattu muistaakseni -05.
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa jezze90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #171 : 02.08.2012, 17:27:12 »
Turhaa kuvapäivitystä, ei täällä oikeasti juuri mitään ole tapahtunut. Pesun jälkeen pari tuoretta kuvaa:
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)


tuossa pihassa kun kävin kontorilla. Meinasin et tuosta mä saan omaan 740 etuvanteet  ;D kun itseltäni puuttuu 2kpl käännettyjä vanteita.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #172 : 02.08.2012, 17:32:54 »
Aivan, töissä olin. Nuo on kohta myynnissä koko sarja... ;)
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa jezze90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #173 : 02.08.2012, 17:34:01 »
et taida myydä pelkia etu vanteita? vai paljon pyydät kokosarjasta?

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Kuvapäivitystä)
« Vastaus #174 : 02.08.2012, 17:39:13 »
Kaikki kerralla juu, tarjouksia otetaan vastaan. Alkuviikosta pitäisi olla uudet vanteet täällä niin nuo joutaa kiertoon.
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Piristystä)
« Vastaus #175 : 04.08.2012, 12:46:26 »
Nyt olisi sitten saatu lastu asenneltua ja ahdot nostettu rajapaineventtiilillä tuonne 0,8bar tuntumaan. 3" putkisto tuli myös laitettua tuossa viikko pari takaperin. Kyllä muuttui autossa luonne aika rajusti, ihan eri tavalla heräsi henkiin! Saattoi jopa 205mm leveä goodride pyörähtää hieman joutavaa illan mittaan... S*

Saisikohan jostain ihan jäykempiä hukkaportin kelloja tuohon kolmosgarrettiin? Ärsyttää tuo piikkaaminen rajapaineventtiilin kanssa. Kiihdyttäessä kun ensin piikkaa noin 1 bariin ja tasoittuu siitä sinne 0,8bar.

Ja tietysti kaikki ei voinut mennä ihan putkeen. Ensinnäkin BSR:n optiflow-sarja ei sovellu motronic ohjattuun turboon. Sen verran erilainen immu on motikassa että ei toivoakaan saada mahtumaan. Tarkemmin kun tutkin niin BSR:n omilla sivuilla sanotaankin että 940 ja 740 vuodesta 89 eteenpäin. Doc-powerin sivuilla ei mainita tuosta vuosimallista mitään. Täytyy kysäistä että saako tuon palauttaa ja sanoa että laittavat sivuilleen tuon vuosimallirajan ettei käy muille samaa kämmiä.

Toinen juttu mikä sitten ottaa aivoon aika rajusti... Kun sovittelin sitä optiflow-kittiä paikalleen niin pääsi sen verran lipsahtamaan immu kädestä että kolahti kulma edellä lokasuojan päälle. :facepalm: Ei paljon vituta lähes virheettömässä korissa. Pitää tutun korisepän kanssa tutkia että mitä asialle on tehtävissä ja korjata, todennäköisesti kuitenkin menee maalaushommiksi.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2012, 12:53:03 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: 740 Turbokäyttis (Piristystä)
« Vastaus #176 : 04.08.2012, 13:52:24 »
Paljon otti merkille?

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Piristystä)
« Vastaus #177 : 04.08.2012, 13:59:12 »
Paljon otti merkille?

Hyi hyi, eihän sitä nyt yleisellä tiellä saa hurjastella saati sitten ylipäänsä ajaa viritetyllä autolla. Turbomoottorin muuttaminenhan pitäisi aina muutoskatsastaakin? :nohnoh
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 Turbokäyttis (Piristystä)
« Vastaus #178 : 04.08.2012, 15:17:24 »
Nyt olisi sitten saatu lastu asenneltua ja ahdot nostettu rajapaineventtiilillä tuonne 0,8bar tuntumaan. 3" putkisto tuli myös laitettua tuossa viikko pari takaperin. Kyllä muuttui autossa luonne aika rajusti, ihan eri tavalla heräsi henkiin! Saattoi jopa 205mm leveä goodride pyörähtää hieman joutavaa illan mittaan... S*
Hyi hyi, eihän sitä nyt yleisellä tiellä saa hurjastella saati sitten ylipäänsä ajaa viritetyllä autolla. Turbomoottorin muuttaminenhan pitäisi aina muutoskatsastaakin? :nohnoh

 :2funny:
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 Turbokäyttis (Brockit alla!)
« Vastaus #179 : 08.08.2012, 19:17:17 »
Vihdoin saatiin kauan odotetut Brockit alle S*

Takavanteet ottaa sisäpuolelta kiinni jos ajaa akselin vinoon, eli pienet spacerit joutuu laittamaan. Edessä pyörii ihan ongelmitta. Tällä hetkellä oikeastaan joka nurkassa vanteen reuna just kaaren tasalla. Hieman se nousi ylöspäin koko auto ja jotenkin tuntui renkaan ja kaaren väli silti korostuvan enemmän kun vanteet tulevat nyt ulommas. Joutuu siis vielä madaltamaan... ;)
Kylläpä hävisi ajotuntumastakin pieni epätarkkuus kun vaihtui vetelät goodridet noihin nankangeihin, huomattavasti jämäkämpi ajaa!

Edit: Nythän nuo käännetyt pellit joutaa sitten myyntiin.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2012, 19:24:16 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

 

KL-varaosat  Race.fi