Katoin tänään mielenkiinnosta vielä noita arvoja kotimatkalla ja huomasin että imupuoli aaltoili juurikäynnistetyllä koneella samalla tavalla kuin pakopuoli, mutta pakopuoli taas heitteli piikkimäisesti todellapaljon, ei kuitenkaan enempää kuin tuo -1-+3 astetta joka jo aiemmin todettu. Siitä kun vähän kaasua antoi ja lähti ajamaan imupuoli tasoittui ja pakopuoli alkoi tasaisesti aaltoilemaan niin kuin ennen.
Sen huomasin myös että ajossa tuo aaltoilu loppuu alamäessä ja korostuu ylämäessä. Kaasun asentoa kun vaihtelee tulee isompia piikkejä poikkeavuudessa. Välillä piikkejä myö imupuolella mutta harvemmin. Jossain kohdassa matkaa molemmissa piikkejä todella paljon, en nyt pannu merkille oliko ala vai ylämäki ja miten painoin kaasua.
Tuo ECM-614B oli aktiivisena. Oli myös koodi ECM-5110 joka varmaankin viittaa osittain että autossa ohjelma ja aiheuttaa että vikavalo ei pala vaikka pitäisi

Moottorin vikavalo vilkkuu kun autoon laittaa virrat, sitten sammuu kokonaan kun käynnistää.