OK. Löysin videon tukikumien vaihdosta.
https://www.youtube.com/watch?v=UA7qjGjg8YcNiitä on siis yhteensä viisi. Kaksi (ylä/ala) olen jo vaihtanut. Oikealla alhaalla olevan (jakopään alatuki?) saisin varmaan vaihdettua myös.
Sitten jää ne kaksi vaikeaa "hydraulikumia". Vanhassa viestiketjussa:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=72916.0käytetään myös termiä "alipainetuet". Mitä se tarkoittaa? Eikö siellä pitäisi olla ylipainetta eikä alipainetta, että se kantaisi mottorin painon? Entä "hydrauli-" etuliite? Onko siellä oikeasti hydrauliikkaa?
Anyway, nuo kaksi taidan jättää ammattilaisten hommaksi. Itse jos koitan puutteellisissa oloissa niitä vaihtaa niin ei tule hyvä. Samantien delegoin sen kolmannen tuen vaihdon myös.
P.S.
Vaihdoin starttimoottorin viimein itse. Olipa hankalaa! Videoiden perusteella helppo homma, mutta niissä on kuvattu vapaasti hengittävä moottori. AWD turbossa imusarjan alla on ilmaputki, mikä melkein estää pääsyn starttimoottorille. Sain putken vasemman yläpään irti ja väänsin sitä sen verran että käteni mahtuivat raosta. Kovan ähkimisen ja puhkimisen jälkeen sain vanhan startin irti ja uuden (Bosh tehdaskunnostettu) asennettua, ja piuhatkin vielä kiinni.
Homma on vielä vähän kesken, eli em. putken pää on irti. Klemmarin ja sen alle kauluksen paikalleen saaminen myös vaatii ähkimistä ja puhkimista.
Miten ammattilaiset tekevät homman? Otetaanko putken toinenkin pää irti alakautta? Sitten olisi tilaa kyllä.
[Edit] Hyvin toimii startti! Vanhakin toimi useimmiten, mutta joskus sanoi vain click click ..., avainta sai kääntää kymmeniä kertoja ja usko käynnistymiseen meinasi loppua. Se vika lienee nyt korjattu.