Vasta tuon vian huomasin kun oli muuta ongelmaa, niin tosta videosta saa ehkä kuvan vuodon määrästä, mutta veikkaan että 1l / 2kk mun ajoilla.
Ei aivan älytöntä määrää mutta kuntoonhan tuo on saatava. Joko kiristit pulttia . . . kokeile pikkusen kiristää anturiakin . . .

Kuva 1. Tuo tuntoelin on lämpötila-anturi joka säätää servojen avulla niitä ilmaläppiä. Paha nyt mennä sanomaan mistä vuoto tulee vaikka kuviakin läsnä. Kotelo halki, ruuvi tai putken klemmari löystynyt, tuntoelimen tiiviste falskaa. Ehkei kuitenkaan kannen välistä tirise toivotaan.

Kuva 2. Mielestäni termostaattikotelo sijaitsee kuitenkin jakopään puolella moottorin edessä.
Vuoden 2009
B4184S8 moottori on siis pienin muutoksin varustettu B4184S11