Ulkoisesti tuo on ihan samanlainen, aloitus ja lopetuskuvassa on taustalla joku mercedeksen SLR , oliskohan tuo punainen pyörylä jossa kaaria päällä se gps:n ilmaisin, nyt ekaa kertaa se on vihreänä
Vehje on ollut toistatuntia läppärin usb:ssä kiinni ja edelleen lataa. Se punainen pallo sykkii yläkulmassa myös edelleen.
Minulla on kaksi moottoripyörää käynnistyksessä ja aikaisemmin linkkaamani tubevideon mukaisesti.
Omassa kamerassani GPS:n tilaa kuvaa satelliittilautasen kuva ja sen väri kertoo, onko GPS:illä vastaanotto ok.
Näytössä vilkkuva punainen pallo tarkoittaa minulla videokuvaamista.
Ja siellä kamerassa palaa aina merkkivalo, kun se on virroissa. Voihan se ladatallin ihan hyvin, sillä jos se ottaa usb-liittimestä virtaa sen 100mA, niin sen akun lataaminen kestää 6 tuntia!
edit :
Painoin sitä resetnappia n.30sek ja seuraavalla käynnistyksellä pääsin siihen valikkoon ja sain tuon looppikuvauksen pois
versio näyttäis olevan tässä kamerassa V2.0.5g2KB a . Mitkähän on arvon herrasmiesten hyväksi havaitut setupit em. kameroille ?
Looppikuvaus on ns. normaalitila, eli käynnistyy videoimaan kun saa virrat päälle ja jatkaa videoiden kuvaamista maailman tappiin asti, kunnes virrat katkaistaan. Muistikortin täyttyminen aineuttaa vanhimien videoiden päällekirjoituksen.
Ja menuja tms. pääsee rälpäämään vasta kun keskeyttää kuvaamisen.
editx2:
Eipä taas seuraavalla kerralla toiminutkaan, vaan menee heti siihen kuvaustilaan. SIlloin ekalla kerralla räpellettyäni sain otettua yksittäiskuviakin, muttei tuo onnistu enään Höh 
Yksittäis kuva tulee minulla sieltä päälläolevista napeista siitä oikean puoleisesta. Ja omani ottaa sen vaikka kesken videoinnin.
Eli videointi pitää pysäyttää ensin, että pääsee menuihin tms. toimia harjoittamaan.
Tai menusta pitää ottaa pois päältä tuo "power on" kuvaus.