Onkos täällä kukaan edistynyt löytämään -04 V70/S60 oikein väristä paneelia 2-din radiolle? 
Oon onnistunut löytämään moisen. Volvon kautta 150e, muualta sitten halvemmalla. Ite maksoin n80e varaosasta.
2din tapauksessa joutuu ilmeisesti antamaan hieman puukkoa kiinnikkelle, jotta soitin menee. Kiinnikkeillä tulisi 1din soittimen alapuolelle lokero. 2din soittimen kanssa joutuu sanomaan hyvästit säilytyslokeroille jollei ala ite niitä sorvaamaan..
Aluksi mulle väitettiin volvolla että volvo ei kyseistä osaa edes valmista, koska 'Ei ne tietenkään halua että jonkun muun tekemää soitinta autoon laitetaan.' Tarjottiin vaan harmaata rumaa tarvike osaa.
Vain 2004 vuoden mallissa on siis tuo 'choral black' väri konsolissa tuolla enne faceliftiä olevalla konsoli muodolla.
Osanumerot:
2004 v70/s60 8684591 (kehys choral black)
2004 v70/s60 8684594 1din soittimen kanssa laatikko soittimen alle (choral black)
Vanhemmissa (01-03) tuo väri on enemmän harmaa, ja varaosanumeron alku on 918... google kertoo tarkemmin, en jaksa kännykällä niitä nyt alkaa kaivamaan.
Omassa 04 v70 tuo oikean värinen kehys on pinnaltaan enemmän matta, kuin muu konsoli (konsoli ehkä jo kulunut?) Mutta eron huomaa vain tietyssä valaistuksessa.
Omaani olen tyytyväinen.