Mitenkäs on viisaammat kytkinremonttia pihamaalla tehnyt näihin? onko mitään oikotietä onneen, apurunko varmaan tarttee ottaa pois jne. loota alakautta ulos.. kyseessä on ihan perus 2.4 bensa vapari.
potilas oireilee siten, että kytkin ei irrota juuri ollenkaan, oli vissiin luistateltu REILUSTI helteellä parkkipaikalla, joten hetken jo kävi mielessä että onko mahdollista että nesteet kiehahtanut ja ilmaa järjestelmässä, muttei kyllä pikaisilla ilmausyrityksillä mitään auttanut.
voiko tuonne työsylinteriin laatikon päähän jäädä ilmakupla mitä ei saa pois? ajelin auton kotiin sillai että starttasin ykkönen silmässä niin pääsi liikkeelle. paikallaan ei vaihteet päälle mene koneen käydessä. mitä muuta voi olla rikki noilla oireilla jos ei ilmaa ole kytkinhydrauliikassa? kytkin ei edes juuri luista, ehkä ihan vähän, aika varovasti ajelin. kaikki vaihteet toimii kyllä, laatikko vaikuttaa ehjältä.
kaksoismassa ja kaikki kytkimestä tähän on vaihdettu joitakin vuosia sitten, mutta meneekö se kaksoismassapyöräkin uusiksi jos kytkin on tärvelty luistattamalla?
minä en näitä kytkinhommia ole koskaan joutunut vielä tekemään... ja voi olla että tuokin menee osiksi koko auto jos on liian hankalaa. kone käy kyllä nätisti ja muuten on ihan leimakunnossa oleva auto.
jos sattuu olemaan vinkkejä ja kokemuksia moisesta remontista, niin otetaan kiitollisena vastaan!