Onhan tämä meillä jo 3.s volvo, ja aina ennen on ollu ratti suorassa. Tietysti jos auto on ollu Vain ohjauskulmien säädössä, eikä 4-pyörä suuntauksessa..

Mut palatakseni toho mun ongelmaan.. Ravistus loppu, mut jäykkä on edellee. Yks tehostajan letku oli löysä. Nappas ilmaa välistä, ja nyt ohjaus "vähä" kevyempi.
Selvis eilen kotia ajellessa se jäykkyys. Ratti on aina narissu, ku kääntää. Eilen huomasin että n. 15asteen liikkeellä puoleensa, ohjaus toimii normaalisti. Mut sit ku jonku "kumin" venyvyys tulee vastaa, ohjaus jäykistyy. Osaako joku sanoo, et mikä siellä ahistaa... Riittääkö mielipuolinen rasvaus niveliin, vai pitääkö koko pylväs repii irti, ja vaihtaa joku pienenpieni kumin palanen??