No mutta terve taas! Eipä tässä taas mennytkään kuin kuukausi edellisestä kerrasta. Suunnitelmat on olleet suuria ja teot jääneet puheitten tasolle

Mut nyt sitten viikonloppuna kun jälleen kerran T-5R osapaljouden keskellä seisoskelin, nappasin sen oikean etupenkin ja takalattiamaton sekä keskikonsolin ja muutamat pikkunippelit matkaan

Vanha takalattiamatto sai lähteä tämän vuoksi:

Ei siis kovin iso kauneusvirhe mutta tarpeeksi iso ollakseen tikkuna mun silmässä joka kerta kun avaa vasemman takaoven

Eli lattiamatolle mäntysuopaa, harjaa ja märkäimuria. Sitten penkkiä testaamaan huoneen lattialla että kaikki sähköt toimii ja samalla amaretta-osille vähän harjaa ja nahkaosille hellää hoivaa:
https://joonash.kuvat.fi/kuvat/T-5R/6tag_070216-171212_zpsxntdq8by.jpg/_full.jpgLattiamatostahan tuli oikein näppärä, ei paljoa uudelle häpeä:

Sitten talliin ja penkit vaihtoon

Kuvasta tulee myös mieleen että olin lumenpaljouden vuoksi pakotettu ottamaan etulipan irti, ei enää hirvennyt aurata joka paikkaa

Ja puskuri on edelleen hyvässä vaiheessa kaikkine lisäsuunnitelmineen

Ja takalattiamaton vaihdon vuoksihan joutui sitten lopulla tekemään näin:

Alkaa menemään jo rutiinilla nää sisustanpurkuhommat mutta onhän tätä jo harjoiteltukkin

Ja siinäpä se sitten on, melko priima penkiksi joka on 300tkm ajetusta laitteesta kotoisin

Ja näkyypä siinä nyt sitten tämän projektin päätarkoituskin eli tuo kuljettajan penkki, 442tkm takapuolta kiittää

Nyt kannoin mun auton oman oikean penkin sisälle ja seuraavaksihan se sitten lähtee teuraiksi ja aloittaa uuden elämän sitten vasemman puolen penkkinä, ainakin jossain määrin.
P.S Niin se tinakone. On sillekkin ja siihen liittyen tehty jotain, ehkäpä siitä sitten seuraavaksi ?