Polttoainetta tulee kp pumpulle, siirtopumppu ja polttoainemääränsäädin vaihdettu. Paikallaan kaasuttaessa rail paineet käy 1000barin tietämillä. Ajossa 1600bar.
Turbon kello tuli katottua niin kylmänä että kuumana, tanko liikkuu nätisti ei takertele. -0,8 bar alipainetta tulee kellolle tyhjäkäynnillä. Onko normaalia?
Tsekkasin myös sen turbolle tulevan imuletkun että ei mee lyttyyn kaasutellessa. Turbon akseliakin koitin liikutella. Ei välystä. Siivet normaalit ei mitään ongelmaa.
Moottorin tukikumityynyille menevä letku tulpattu ei vaikuttanu mitenkään.
Laitoin kokeeksi vastuksen huijaamaan vedenlämpötilaa +18 asteiseks. Silläkään ei ollut mitään vaikutusta.
Alkaa usko ja ymmärrys loppua (myös leima

). Kaikki ideat ja vinkit on tervetulleita

Eihän hörpi ilmoja polttoaineletkujen o-renkaista tai muuten putket halki? Sillon luulisi toimivan paremmin kun tankissa on riittävän vähän ainetta jotta pumppukin pyörii.
Ei ainakaan näkynyt ilmakuplia konehuoneen päässä, kun testailin tota siirtopumppua. Tankista kuuluva pulpatus hävis siirtopumpun vaihdolla.