Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Niban 360 GLT talviauto

• 32 Vastauksia
  • 8879 Lukukerrat

Nibander ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa laatikkovika

• Group A
  • Global alligator
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #30 : tänään kello 14:03:47 »
kuvat ei näy enää? :(
Vai onko jotain muuta häikkää..
Ainakin nyt näkyy.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001 talviunilla, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016, C70 2.5T 1999 The Saint, nopeempi kuin T5 ;)

Paikalla Nibander

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #31 : tänään kello 17:48:57 »
Sun pitää vaihtaa pankkia  :D
Minkälaisilla bmw:n osilla oot suunnitellu taka-akselia?

ei tähän oikeen BMW osat istu, täs voiman siirto keississä on pää juttuna se että 1: trans akselista ei luovuta, joten luovuttaja autot on vähässä  :'( mitä noita nyt on alfa 75, porche 924/44, aston martin, maserati (juuh ja ei), jotain pikkuformuloita joita kaverilta jo tiedustelin mimmoisia ovat osat jne niin jäivät pois surkean kestonsa ja suurehkon hinnan takia, ja sitten on GM:n lahja maailmalle eli CORVETTE C5/6/7 näistä tarkimpana kävin jo kaverini manuaali C6 korista mittaamassa vain koska halusin varmistuksen asiaan ettei varmasti mahdu corveten ollessa aivan saakelisti isompi ajoneuvo.. Nooooooooh  :D saattoi olla niin että osat osottautuivat hyvinkin käyttökelpoisiksi ja tämmöisille osille on aktiivinen scouttaus päällä, corvetessa on lyhyempi TORQ tube eli kardaani putki mutta pidempi laatikko/perä joten vetari linja menee kauemmassa mutt lyhyen kardaani putken ansiosta voi tätä kokopaketti työntää eteenpäin ja näin saadan myös moottoria lähemmäs tuli peltiä kun en enää omista OEM puhallin laatikkoa, joten jos omistat kolaroidun manuaali C5/& corveten paina DM olen osia vailla  :D

operaatio ei ole kyllähään millään tasoon ajan kohtainen mutta kyllä aina pitää olla silmät auki

PS moderaattorit mihin mun kuvat on kadonnu?

Poissa Acke

• Global Moderator
  • Turbo
  • *
« Vastaus #32 : tänään kello 18:18:41 »
PS moderaattorit mihin mun kuvat on kadonnu?
Imgbb luultavasti reistailee tilapäisesti. Mulla näkyy kuvat edelleen, paitsi jos yritän avata täyskokoisena.

Komea projekti!

Autodiagnoosi  Carcom Oy