KKD Motorsport  Samppasport

....

  • 43 Vastauksia
  • 23383 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1086
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #30 : 18.05.2013, 16:11:55 »
No nyt on vimpan päälle hyvä koppa, tuo on tullu itsekin nähtyä pari kertaa osakaupoilla käydessäni. Oli kyllä hinta kohillaan tuossa... :)

Ja vanteet sopii ku nenä päähän, kyllä kelpais!  :pomo:
Pihassa: V70 2.4 -01, V70 2.4 Classic -00, V70 2.5 20v -97 & 960 16v turbo -91 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2904
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #31 : 18.05.2013, 19:27:11 »
Kiitoksia, ei tosiaan pitäisi olla hetkeen mätätöitä tiedossa :)

Vanteiden speksit on 17x10 ET20 ja 17x8.5 ET 35. Ja tosiaan nuo takavanteet otti kiinni tukivarteen ilman spaceria. Eli jos sulla on kymppi leveet ET35 ja laitat 15mm lätkän niin ei välttämättä vielä mahdu.

Pitääpä googlailla noita FK:n lätkiä :)

Okei, kattelin itekin että 15mm on siinä ja siinä, tosin toi arviointi on tehty auto nosturilla. Pitäis vaan saada mahdollisimman kaponen spaceri että mahtuisi ulkokaaren sisäpuolelle. Ehkä pitää tilata jostain se perus 25mm testiksi vaan.
V60 D5 AWD R-Design -14  
240 DL B19K -84

Poissa Kontti76

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #32 : 30.05.2013, 23:49:12 »
Huh, onpa huikean kliini pannuhuone! Piristävän niukasti romua vrt. turbokikottimet(esim. oma). Kaverilla oli B-Asconassa tuplakaasariaikakaudella kollektorissa lambdan paikka penkissä säätöä varten, miten lie nykyään, toimineeko ok jos on lämmitettävä anturi?

Poissa t0mpp4

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 461
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #33 : 14.06.2013, 01:31:51 »
Lupaavan näköstä, tästähän tulee varsin komea  :P
BMW M5
Volvo 740

Poissa Oksanen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Kerettiläinen
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #34 : 14.06.2013, 08:03:14 »
Onko tietoa mistä saisi tuohon kerääjäsäiliöön sellaiset nipat jotka muuttaa tuon AN8 uroksen ihan normi letkunipaksi mihin saa klemmarilla letkun kiinni?

Käyt paikallisesta hydrauliliikkeestä hakemassa JIC8 letkukaran, löytyy sekä suorana, 90 asteisena että myöskin yleensä 45asteisena
BMW 535 Turbo 1985
BMW E61 M5 2007
Begravningsbil 1979

Paikalla Justus

  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #35 : 14.06.2013, 08:13:26 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Vpartsilta vähän karkkia :) Siipi saa vielä maalin niskaansa jossain vaiheessa! Takavalojen johtosarjakin tuli parsittua kuntoon!

Tulikos tuon siiven mukana myös apujouset takaluukkuun?

Poissa Motronic

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 300
  • NordicR #359
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #36 : 15.06.2013, 18:43:35 »
Mallikasta projektointia! Tullut useampaankin kertaan käytä pällistelemässä / vaihtelemassa osia keskenään. :) Tästä tulee hieno! S*
855 T-5R '95 | 855 T-5R '95 | V70 2,4D '09

Poissa Kontti76

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #37 : 28.07.2013, 21:49:34 »
Ota suutintukki ja letku mukaan paikalliseen hydrauliikkaliikkeeseen, puristavat letkuun sopivan liittimen. Näin itselle tehtiin.  Samoin kk-suuttimen lähtöön löytynee tulppa myös.

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #38 : 01.08.2013, 09:18:43 »
Komiaku sika pienenä  :P

Poissa Juzi

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1645
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #39 : 11.08.2013, 15:08:20 »
Kyllä useimmissa konttoreissa pitäis mennä toi B230A + 10% läpitte.
Itsellä ainakin meni noin.. Kannattaa kysyä parista eri konttorista.
Mitä näitä romuja nyt on.. v90 -98, 240 classic, P220 -65 ja P220 -69 + jotain raatoja.

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 644
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #40 : 11.08.2013, 16:32:10 »
Täytyy sitten vielä kysellä  :)
Tuolla kantapaikassani sattui puhelimeen vielä se inssi jota olen pyrkinyt välttelemään  ;D
Ei ollut tavoitettavissa se henkilö joka minun autot katsastaa.

Se on kyllä käsittämätöntä, että jos soittaa 5 eri asemaan niin saa 5 eri vastausta  *tumppuun->
citikka

Poissa Juzi

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1645
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #41 : 04.09.2013, 01:24:32 »
Mitä teit, että pätkimiset loppu?

Ei mulla ainakaan ole ottanut GT37 tai HX40 mihinkään kiinni harrik:n pakosarjalla..
Mitä näitä romuja nyt on.. v90 -98, 240 classic, P220 -65 ja P220 -69 + jotain raatoja.

Poissa Juzi

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1645
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #42 : 04.09.2013, 01:55:59 »
Suurensin VR-anturin ilmavälin kahteen milliin, aiemmin kuvittelin aina että mitä lähempänä sen parempi  :-[

Mulla on kans GT37 ja pyöräkoteloon ottaa pakopesä kiinni, vissiin sitten jigi muuttunut matkan varrella.....
Jaahas.. No siinä mun GT37 oli kyllä kiinni pienin pakopesä mitä siihen sai ja erillisellä hukkiksella :P Ehkä sen takia ei tarvinnut muokata.
Mitä näitä romuja nyt on.. v90 -98, 240 classic, P220 -65 ja P220 -69 + jotain raatoja.

Poissa Juzi

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1645
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Volvo 242 -81
« Vastaus #43 : 04.09.2013, 21:37:46 »
Minkä kokoinen on pienin pakopesä tuohon? Mulla on .99 ilman hukkaporttia.
Mutta tosiaan pakosarja lähtee tekijälle muokattavaksi niin saa ahtimen mahtumaan moottoritilaan :)
Jaa a AR lukua en enään muista, mutta pakopesässä luki motorsport ja oli hiton pieni turbon kokoon nähden.
Mitä näitä romuja nyt on.. v90 -98, 240 classic, P220 -65 ja P220 -69 + jotain raatoja.

 

Elekma  Autoracing