Elkää ny kaikki yhtä aikaa!!...
Joo, tämän päivän satoa:

Kenen vihoviimesen valopään idea on ollut haudata toi termostaatti tonne!!! Joutuu ahtoputkista lähtien purkamaan kottikärryllisen tavaraa edestä että sinne edes pääsee ja sillonkin käsikopelolla ja todella huonosti! Vieläkin hiukan epävarma olo menikö se uusi sinne kunnolla kun jäi se kansi keskeltä hiukan kaarelle irti siitä tiivistepinnasta mutta ei sieltä mitään tuntunut tulevan...

Ämpärissä niin kuumaa vettä kuin hanasta tulee sekä puteli STP radiator cleaneria, letkujen päät sisäkennon putkissa kiinni. Pyöritin porapumpulla puolisen tuntia mut ei sieltä ainakaan mitään silminnähtävää moskaa ämpäriin ilmestynyt...
Lämpötilaviisari pysyy nyt itseasiassa hieman
alempana kuin ennen mutta vaikuttaisi siltä että lämpösiirtymä hytin puolelle olisi jonkin verran tehokkaampaa kuin aikaisemmin. Sisälämppärin kennosta ei tosiaan mainittavia moskia tullut, eikä jäähdytysneste itsessäänkään näyttänyt kamalan pahalta, mitä nyt hieman ruosteen väriä havaittavissa muttei mitenkään kamalasti. En nyt päässyt huuhtelemaan sitä koneen puolta systeemistä ulkona vallitsevan lämpötilan takia mutta toivotaan että hommasta oli edes jotain hyötyä, olen lykännyt tuon tekemistä iät ja ajat koska jotenkin aavistin homman olevan todella kettumainen tehdä, nyt se on sitten tehty ja varsinainen tulikoe päästään suorittamaan huomen aamulla töihin ajellessa.
Lieviä kauhun hetkiäkin tuli testilenkillä koettua kun kotipihassa jo kuulostelin että käypäs kone jotenkin räksyttäen, jonkin matkaa ajeltuani liiskasin lapun lattiaan ja ihmettelin että mitäs hemmettiä kun ei mitään tapahdu, auto nykii eikä ahdot nouse! Hetken pohdittuani ja ikkunasta hirveetä puhinaa kuunneltuani muistin et piti kait kiristää se ahtoputken lemmari
