KL-varaosat  Race.fi

V70 TDI ongelmia kylmäkäynnistyksessä

  • 33 Vastauksia
  • 14656 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Schwarzwald

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 68
  • V70 2.5 TDI Black Metallic
Vs: V70 TDI ongelmia kylmäkäynnistyksessä
« Vastaus #30 : 03.03.2012, 11:52:51 »
Aukasta kannattaa yläpuolelta. Vai läksikö Volvossa katti pulttiliitoksella irti, en muista
Kun on uusi takaputki tai vähintään se etu- ja takaosan välinen lommi (Motonetissa hyllykamaa) uusi ja avattavissa eikä pilalle ruostunut, turbosta irtoaa helposti ne rosterimutterit 3 kpl ja auton etupää koholla etuputki avustajan kanssa lähtee.
Katin sisäosien avartaminen sujuu sitten takaapäin jos sitä tahtoo, ei tarvi hitsata mitään. Ulos tulee jo pelkkää mustaa ***kaa puoli litraa >:(
Jos havaitaan että jousto on rikki, ei kun Tiittasen kaltaiseen paikkaan vaihdattamaan, tai hankkii ebay.de:sta ton "Flexrohr Volvo TDI" ja pistää kuntoon, ehkä katin etu- ja takapuolta voisi kanssa vähän muhvata. Ja on hyvä vielä pitkään, ainakin entistä parempi 8)
« Viimeksi muokattu: 03.03.2012, 11:54:57 kirjoittanut Schwarzwald »

Poissa SL

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
Vs: V70 TDI ongelmia kylmäkäynnistyksessä
« Vastaus #31 : 20.03.2012, 21:14:59 »
Vihdoinkin oli sen verran aikaa että sain vaihdettua hehkut, paitsi
sen mikä lähinnä jakopäätä kun "pitkä" hylsy oli siihen väliin vähän
turhan pitkä. Neljästä vanhasta hehkusta yksi toimi  ;D Pakkastahan nyt
ei paljoa ole mutta tuntuu lähtevän huomattavasti paremmin tulille ilman roikkaa, ei
tarvitse sahata enää. Pitää vielä seurata tilannetta.
v70 2.4d -02

Poissa black

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 TDI ongelmia kylmäkäynnistyksessä
« Vastaus #32 : 21.03.2012, 05:41:24 »
Vihdoinkin oli sen verran aikaa että sain vaihdettua hehkut, paitsi
sen mikä lähinnä jakopäätä kun "pitkä" hylsy oli siihen väliin vähän
turhan pitkä. Neljästä vanhasta hehkusta yksi toimi  ;D Pakkastahan nyt
ei paljoa ole mutta tuntuu lähtevän huomattavasti paremmin tulille ilman roikkaa, ei
tarvitse sahata enää. Pitää vielä seurata tilannetta.

Sen laitimmaisen hehkun saa vaihdettua kätevästi taittuvalla/taipuvalla jatkovarrella ja vielä kun asettaa uuden magneettivarrella paikalleen (ja ottaa vanhan pois) ei tarvitse liikoja sorminäppäryyttä harjoittaa  ;)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: V70 TDI ongelmia kylmäkäynnistyksessä
« Vastaus #33 : 21.03.2012, 11:38:28 »
Sen laitimmaisen hehkun saa vaihdettua kätevästi taittuvalla/taipuvalla jatkovarrella ja vielä kun asettaa uuden magneettivarrella paikalleen (ja ottaa vanhan pois) ei tarvitse liikoja sorminäppäryyttä harjoittaa  ;)
Ja siitä ohjaustehostimen säiliön takaa ottaa yhen raudan pois niin tulee lisätilaa. Tehostin pysyy silti kiinni.
Mutta toi taipuva varsi oli mullakin ehdoton apu.

 

RallyBaron  Samppasport