Aukasta kannattaa yläpuolelta. Vai läksikö Volvossa katti pulttiliitoksella irti, en muista
Kun on uusi takaputki tai vähintään se etu- ja takaosan välinen lommi (Motonetissa hyllykamaa) uusi ja avattavissa eikä pilalle ruostunut, turbosta irtoaa helposti ne rosterimutterit 3 kpl ja auton etupää koholla etuputki avustajan kanssa lähtee.
Katin sisäosien avartaminen sujuu sitten takaapäin jos sitä tahtoo, ei tarvi hitsata mitään. Ulos tulee jo pelkkää mustaa ***kaa puoli litraa

Jos havaitaan että jousto on rikki, ei kun Tiittasen kaltaiseen paikkaan vaihdattamaan, tai hankkii ebay.de:sta ton "Flexrohr Volvo TDI" ja pistää kuntoon, ehkä katin etu- ja takapuolta voisi kanssa vähän muhvata. Ja on hyvä vielä pitkään, ainakin entistä parempi
