0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Se on kahdella pultilla kiinni pakonokka-akselin päässä kuskin puolella.Liitin irti, pultit auki, vanha pois, uusi tilalle, koodien nollaus, kovaa ajoa.Viiteen minuuttiin vaihtaa vaikka rivarin pihassa.
Ei sitte kannata pelästyä jos motonetistä ostettu on alkuperäsee verraten todella paljon hintelämmän olonen. Ite vanhaa ton uusin ja motonetistä ostin, painoa oli arviolta puolet vähemmän ku alkuperäsessä. Mutta toimi kyllä ilman mitää ongelmia.
ahaa joo, no ei anna kovin hyvää laatuvaikutelmaa? voishan tietysti jostakin purkuautosta sellaisen, mutta sekin ihan tuuripeliä että kauanko sitten kestää. toisaalta voihan sellainenkin hyvässä lykyssä kestää ihan niin kauan kuin uusikin, tai sen aikaa mitä auto minulla onkin.muokkaus: ylläolevasta linkistä kattelin, että kannattaa varmaan vaihtaa se stefa samalla jos on öljyä näkyvissä siellä.
...se liitin oli jossakin aivan ihmeellisessä rautahäkkyrässä kiinni siellä virranjakajan alla pahassa paikassa...
3-1-4 ABS vikakoodi, muistaakseni oikea eturenkaan anturi.....Miten toi abs vika liittyy tähän? Itellä täysin samoin, mutta ihmettelen vaan miksei abs toimisi nokan takia... ?