Minä myös. Lähes välttämätöntä tässä mallissa.
Lähes, mutta ei pakollinen

Tänään loppui akusta ruuti ja oli pakko hiilet vaihtaa.
- miinus kenkä irti akusta
- laturista piuhat irti
- moniurahihnan kiristin asentoon, tappi reiässä
- pultit irti ohjaustehostimen säiliön etupuolella olevasta raudasta, sekä laturista ja rauta pois haitolta
- laturin venkoilu siihen asentoon, että sai muovisen takakopan kolme ruuvia auki ja koppa pois
- hiilipaketti oli nyt näkösällä ja sen irroitus, parilla ruuvilla kiinni
- kollektorissa hyvät urat, mutta uusi paketti paikoilleen ja hihnapyörästä pyörittelyä jonkin aikaa, ikäänkuin sorvaten uudet hiilet uraiseen kollektoriin sopiviksi

- kasaaminen päinvastaisessa järjestyksessä (vittumaista ähräämistä laturin alapultin kans)
- auto käyntiin, latausvirran mittaus akunnavoista ja hyvin lataa
50 km ajoa rempan jälkeen ja hyvin toimii, mutta kuin kauan. Vähän nuo kollektorin urat mietityttää, jos vaikka haukkaavat hiilet päreiksi, mutta katellaan
Laturin pöydälle nosto ois mitä ilmeisimmin vaatinut ohjaustehostimen säiliön ja letkujen kanssa venkoilua ja sille linjalle en lähtenyt, koska juniorilla ois menny koulupäivä ylitöiksi
Aikaa hommaan meni 1,5 tuntia