Onkos auto missä päin? Kai siitä läheltä joku löytyy joka on säätäny noita pumpun ajotuksia...
Vetelissä, Keski-Pohjanmaalla. Joo on tuossa yks tuttu joka ne vois säätää..pitää ny kahtoo.
Sitten kun säätö on kohdillaan niin hinaa käymään.... jostain syystä monikin härveli on lähtenyt helpommin hinaten ekan startin ison operaation kun omalla startilla.
Mutta kuten sanottua, sitten kun ajotukset varmasti kohdallaan niin vedä käymään. Riisidiiselistä ei tarvinnu ku yks orengas vaihtaa pumppuun, sen jälkeisessä startissa ei heränny millään(yli 2akullista) ennen kuin vedettiin käymään, ja varmaan toista kilomeetriä 
Nestepään vaihto ja kokopumpun tiivisteidenuusinta ja pumpun säätötestaus, paikallisessa 400euriboria, saa kerralla hyvän, niin ei tarvii tallissa arpoa että tuliko kaikki prikat oikeeseen järjestyseen
Sinne menee omakin pumppu kun tästä muilta romuilta kerkee.
On hinattu jo kertaalleen, ei lähde.. :s ja kun sieltä putkesta ei tosiaan mun silmien mukaan ainakaan tuu paljoa mtn.. Tässä on epäilys, ettei pumppu jaksa tuottaa sitä riittävää painetta (155-170 bar) suuttimille, joten ne ei aukee. Johtuuko sitte nestepäästä tai jostain muusta, sitä en tiedä.
Pumppu on kyl varmasti oikein kasattu ja puhtaissa oloissa vielä, muttei vaan lähe.. :s
Kuuluko tuohon hintaan myös nestepää, vai annoitko oman nestepään niille jonka ne sit asensi?
143hp vakiovaparipumpulla vakioahtimella vajaalla baarilla, joten kai sen 7hv saa lisää kun lisää painetta jonkun 0.3bar 
Jossei hörähdä pilotillakaan niin sitten on kyllä jotaan maailmaa mullistavaa vikaa sun peruskoneessa
Niin vaparipumpulla, jossa ei ole ahdonalaista syöttöä. Luulis se pelkkä 7 hv tulevan jo sillä kun on muokattu kara ja saa yläkierroksilla paremmin ruokaa? Tai saahan tuon perussyötönki ruuvattua kaakkoon, mut sitte varmaan kone alkaa ryntäileen jonkin verran. Aattelin et teettäis tohon ihan täysin uuden karan jolla saa sen neulan aukeen ihan täysin.
toimiihan tässä hehkut btw
ja ennakkohan säädetään myötäpäivään auton keulasta katsotuna, vastapäivään myöhästää 
Pitäs ne toimia..muttei ole oleellinen, jos ei pilotilla tai pikkutoholla lähe niin sillon on kyllä vika jossain muussa ku hehkuissa.. Eiku niin aivan..yks "volvo rokaaja" mulle vaan sano just päin vastoin, enkä sit miettiny siinä ilta myöhällä sitä enää omalla järjellä mut näinhän se tietysti on..

Mutta ei se oo ennakoista kiinni..nimittäin 0 ennakoilla + pilotilla ei ees luvannu niin kyl vika on silloin jossain muualla..?
Miten muuten tuo siirtopumppu vaikuttaa pumpun toimintaan..? mietin vaan et jaksaisko nestepää muodostaa riittävän avautumispaineen suuttimille paremmin jos ois siirtopumppu välissä? Vakio 10mm np:llä tuo pumppu on toiminu ihan moitteettomasti, mut tolla 12mm:llä ei toimi..
Käyn varmaan huomena joka tapauksessa hakemassa toimivasta 940:stä irrotettun turbokoneen pumpun (purkaamolta) niin saan sen käyntiin ton vehkeen ja leimattua sitte sillä 150hp vaikka, että sais ton ajoon nytte.