Taas on puoli päivää touhattu, auto käy ja kukkuu, reagoi kaasuvipuun ja käy suht nätisti.

Vaihdoin sen laipan siihen solenoidin tilalle ja laitoin ton rajumman karan kiinni. Syöttö ei oo vielä kohillaan eikä tyhjäkäyntikään ihan. Ja sitte pitää asentaa viel "turboruuvi" tohon ennen hukkaporttia, että ku pääsöö koeajolle niin voi alkaa sitte säätään ahtopaineita kohilleen, jonka jälkeen sitte rajapaineventtiili säädettynä siihe väliin vielä niin hyvä tulee.
Sähköpuolellaki alkaa olla jo kaikki kondiksessa, vielä vähän laittamista. Käytin koneen lämpimäks annoin jäähtyä 50 asteeseen ja kiristin kannen.
Mikähän tuossa SRE asetelmassa oikeen on ku kytkin polkimessa ei oo yhtään löysää ja siltikään ei irrota kunnolla..?

Vaihde ei mee päälle jos auto on käynnissä tai jos starttaa vaihdepäällä ja poljin pohjassa niin liikkuu viel.. Mun piti sinne se yks iso mutteri laittaa jo väliin, että sai sen säädettyä ees tuohon.
Onko jollain ollu ongelmia ton SRE asetelman kans? Mul on siinä kaverina uusi painelaakeri ja volvo 240 dieselin orkkis levy joka on ihan uudenveroinen sekä lisäksi vielä uusi kytkinvaijeri.
Eli koeajo jäi vielä suorittamatta.. Toki eihän tuossa oo jarrujakaan, ku siel on viel vähän ilmaa..

Käsijarru toimii ja ottaa ees hieman.

Koitan aamusta tehä tuolle kytkimelle jtn, mullon ens viikolla iltavuoro niin saa heti aamusta alkaa rustaamaan.
Tässä lyhyt käyntivideo
http://imageshack.us/clip/my-videos/834/gos.mp4/