Nyt on pidetty vähän taukoa hallihommista, mutta jos nyt jatkais. Kytkinvaijeria pitää säätää vielä, että saa kytkimen irrottamaan kunnolla.. ei lämpimänä irrota enää riittävän hyvin.. :/
Onko se vanhan mallin kytkinhaarukka kovinki erilainen muodoltaan..mietin vaan et pitääkö mun vaihtaa semmonen paikalleen ja sit se vastakappale vanhan mallinen, jotta sais ton kytkimen liikeradan oikeeksi..sillee, ettei painelaakeri vastaa asetelmaan koko ajan..

Koitan nyt tässä ennen Jurvaa saada nuo mittarit pelittään ja takaiskarien alapulteista ne löysät poies. Sit jos vielä jaksais värkätä erillissarjan etupäähän ja taakse 6x9 hattuhyllylle niin rupeis tuo stereopuoliki oleen paremmalla mallilla.

Ehkä talvenaikana sitte tiedossa jtn uutta tohon äänentoistoon...saa ny nähä.
Pumppu pitäs saapua ens viikolla, tiedustelin jo vähän hintaa paljonko nestepäänvaihto (sis. huolto) tulis maksaan yhellä tutulla. Ei kesämiittiin mennessä varmaan ehdi uutta pumppua asentaa, mutta eiköhän tän kesän aikana vielä se 200hp mee rikki..ainaki 180..
