Ville, 18 vuotta (-94), Helsinki
Tieto- ja tietoliikennetekniikan perustutkinto kohta päätöksessä ja päälle vielä ylioppilastutkinto.
Armeija edessä, kuljetuskomppania on kohtalo ellen Elsoon (elektronisen sodankäynnin yksikkö) pääse. Kaukaisemmasta tulevaisuudesta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Alkaa jo ennen työelämään pääsyä tämä ala ketuttamaan.

(ps. etsin töitä huhtikuusta eteenpäin, Helsingin läheisyydestä melkeimpä mitä tahansa palkallista hommaa olen valmis tekemään

)
Harrastuksia :
Astronomia(Fysiikka), Golf, (Historia?), Krav Maga, Nyrkkeily, Autoilu(polkimia painelen ja rattia käännän, en tekniikasta aivan älyttömiä ymmärrä vaikka haluaisin), Kalastus, Valokuvaus
Muuta
Musiikki on iso juttu mulle, musiikkimaku on aika vaikeasti selitettävissä mutta klassisen puolelta Shostakovich, Tchaikovsky, Beethoven sun muut, metallin puolelta Metallica, Motörhead, Slayer, Nile, Immortal, Ajattara, Rammstein, Ruoska... nyt ku ajattelen nii turhaan rupeen tähän kaikkia artisteja/yhtyeitä/säveltäjiä listaamaan kun ei jaksa loppuiltaa luetella..
Leffoja ja sarjoja kattelen, lempileffaa ei ole, en ole törmännyt vielä maailmaani mullistavaan leffaan, mutta mainioita elokuvia mm. Godfather 1, Silence of the Lambs sun muut.
Sarjoista aktiivisesti seuraan Big Bang Theoryä, Sons of Anarchyä, Game of Thronesia sun muita.
Kirjallisuus on myös kaiken muun lisäksi lähellä sydäntä, ehkäpä jopa lähimpänä
Terry Pratchetille tullut naureskeltua muutama vuosi, aivan mahtavaa tekstiä, suosittelen kaikille vaikkei osa tykkäisikään
Myös Neil Gaiman ja Kurt Vonnegut osaa kirjoittaa, näin olen todennut.
Jja mitäs viellä... Olutharrastuskin on pystyssä (ei siis korillinen keskiketterää ja suppilon kautta alas, vaan - ), Belgialaisia ja Skotlantilaisia Aleja arvostan, sekä yleisesti Britannialaisia Porttereita. Jenkeistäkin juotavia aleja löytyy pienempien panimojen valikoimista. Vaaleita lagereita en osaa arvostaa, johtuu varmaan suomalaisesta alkoholikulttuurista josta niin huonon kuvan olen päähäni saanut. Tätä huonoa kuvaa pyrin omalta osalta välttämään.
Varmasti löytyisi muutakin sanottavaa muttei tähän hätään sitä keksi.
Ja ajattelen lukijoitakin

en viitsi iltaa pilata turhan p4skan jauhannalla, vaikka sen olen jo varmaan onnistunut tekemäänkin.
-V