Juu moronmoro. Tehään nyt ittestäkin juttu.
Juu olen 27v äijän alku tampereelta, syntynyt ja asunut ensimmäiset 19v. ylöjärvellä, että paikka on enemmänkin kuin tuttu.
Olen taivaltanu Sanni nimisen naisen kanssa kohta 10v. joista 5v. on oltu naimisissa, meillä on 2 ihanaa tyttölasta joita kiinnostaa myös tyttöjen leikkien ohella myös autot.
Olen ammatiltani putkimies, eli putkirunkkari, mutta teen tätänykyä huoltomiehen hommia (talkkari).
Olen entinen hondamies joka on enemmän ja vähemmän tuunannu ja viritelly niitä vehkeitä. Nyt noin 2v. olen ollut volvon omistaja ja kahteen vuoteen mahtuu jo kolme volvoa, äkkiä kun mainitsen niin eka volvo oli: -96 855 2,4 10v, toinen: -98 S80 T6 ja nykyinen: -98 V70 2,5 20v. jolla nyt päristellään etiäpäin.
Vaimoni ihastui menneillä vuosilla niihin mulla oleviin hondiin, joten kun vaimo tuossa vuosi sitten sai ajokortin, niin tämä meni ostamaan -92 civicin, volvonaista siittä ei kuulemma koskaan tule...
Omakotitaloa haaveillaan jostain pirkanmaan rauhallisilta paikoilta, maksimissaan 30min. ajomatkan päähän tampereesta.
Harrastuksiin kuuluu autot, konsolipelaaminen (playstation nicci: MJAS85 ) ja alkoholi