Kokeilin tuota hommaa noilla puristimilla, ei kyllä mun puslaa saanut käsivoimin eikä vinkoilla alkuun tuolla konehuoneessa. Vinkoista halkes kahvat.

Oli vielä isommat vinkat...
Otin suosiolla nuo 3 ruuvia pois jotka tuota rautaa koneen päädyssä pitelee ja vein isoon viilapenkkiin. Siinä käytin toisella puolella tuollaista laikkaa ja toiselle puolelle laitoin pätkän sopivaa pakoputkitavaraa. Silti meinas olla naamanilmeitä että sai ton puslan alkuun, menihän se sitten raakalla voimalla perille.
Tuo puslan ulkokehähän on jotain ihme muovia ja pusla ollessaan vapaana on soikea, se pitää pakottaa siihen pyöreään muotoonsa tuonne paikoilleen.

Tämä näin omana kokemuksena, että tekisin sen 5min töitä tuon raudan irroitukseen niin helpottaa lopputulosta kummasti.
Tai sitten noita puslia on tosi väljällä sovitteella tuohon pesäänsä. Omani otin Motonetista.