Eihän tuosta S40/V50 etupäästä voi säätää camberia epäkeskoilla, kun se iskarin alapää on kuvanmukainen, sivu 3:
http://www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2005-SuspensionSteering.pdf
Samanlainen kuin nykyään myös S80/V70:ssä.
Onko tuo nyt varmaa tietoa? Vai siis miksi nuo sitten kaupittelevat näitä nuihin S40/V50:iin tuolla?
Ymmärtääkseni takapäähän voi laittaa noi pultit tai kokonaiset varret. Varsilla saadaan isompi säätövara. Itsellekkin pitäisi tilata noita osia (kimppatilaus?).
Keulasta en osaa sanoa mitään.
Eli siis kokovarret itselle. En nyt tarkkaa arvoja muista mitä lapussa oli, mutta reilusti yli asteen oli ohjearvoista. Ja siis negatiivisen puolella tosiaan. Nuilla kokonaisilla varsilla näytti ainakin saavan ohjearvojen sisäpuolelle.
Mahdollista olisi kyllä jos kiinnostusta olisi niin kimppatilausta.
Kävin itse tänään nuo renkaat vaihtamassa vanteilla paikkoa akselittain, niin saa vielä jonkun aikaa ajella, niin sinänsä tällä ei ihan niin palava kiire ole, mutta mite pikemmin alta pois niin sen parempi.

Tuota takatukivartta saa myös ihan suomestakin. Tinos garagelta ite tilasin aikanaan kun tuota samaa saa myös eibachin tuotenimellä niin eibachin myyjien kautta onnistuu toimituskin. Reilu 200 eur muistaakseni maksoin ja II koppaseen focus farkuun laitoin ja kävi heittämällä. Sama alusta ja pohjalevy kuin volvo v50 mazda3 niin ei tule ongelmia niissäkään.
Miksihän sitä ei sitten eteen saa. Ongelma suurempi melkein edessä itsellä. Kysyitkö tuolta itse pelkästään taakse? Jos mahdollisesti eteenkin onnistuisi.
Mulla on vaan 89% varmuus!
Eli toisin sanoen en rupea arvailemaan oikeita osia, toivotaan että joku tietää paremmin noista Ebayn kikkareista... 
Koitappa saaha se prosentti vielä.

No ei vaan, jos tuolla tosiaan ebayssa sivuilla luvataan passaavan niin luulisi onnistuvan palautus jos ei passaa? Nuohan on aika tarkkoja tuolla, että saavat positiivista palautetta. Toisaalta fakta tietoja olisi nyt mukavempi kuulla tietenkin. Mutta eihän nuo hinnat tuolla ainakaan konkurssia tee jotein tilattua varmasti tulee jos ei muualta saa, eikä keneltäkään löydy faktatietoa.