No pultteja näyttäs motonetti myyvän dieseleihin vain, joten oisko pentsiineissä sitten
toista maata? (Autodatan mukaan vanhat käy) 1.50ekpl ja 12kpl tuossa dieselissä ne kai venyy ainaskin otaksun.
Dieseleistä puheen ollen olipa kerran lohko D24 jossa edellinen seppä laitellu
kannenpultin öljyä täynnä olevaan reikään ja halkassu lohkon.....??.olipas mielenkiintoinen projekti ja kansi tuli pariinkin otteeseen ponnisteltua ennen kuin hokas hoviseppä lohkossa moisen kujeen... oireet tais mennä niin ,jotta tuli paisariin silloinkin öljyt, koska öljykanavasta jäähdytysnestekanavaan päin kai paineet kovemmat...vetoja oli jne. kaikki kunnossa...> hoviseppä tukki reijän jolloin taas mentiin.>toivottavasti pääset kansipahvilla.
Hihnoja lienee myös enemmän kuin yhtä mallia siihen jakopäähän.....hammasluku jne..
Nythän se huohotinkin olis helppo putsata/tarkistella ,kun imusarjan joutuu irrottelemaan......
vesipumppu ja kilkkeet jos lähestyy vaihtokilometrit?
Merkit kohilleen jakopäässä ja lukitus lienee paikallaan ,kun venakoppaa availee?
Ihmisten tekemä tuokin lienee joten maltilla ajan kanssa niin kyl se siitä otaksun.
Kaipa se service manuaalista selviää mikä momentti millekkin ruuville tarkoitettu ja paljonko saa venyä ne kansipultit ennen kuin uusiksi menee.
Ehkäpä joku täällä olevakin moiset lukemat saattas muistaa jahka ehtii vastaamaan.