Tämmöinen race henkinen projekti tarvitsee ehdottomasti hydraulisen käsijarrun. Kun vielä jäättää alkuperäisen paikalleen niin saa leimastakin läpi... Kovaa vauhia tuntuu etenevän. Mielenkiinnolla odotan kestääkö into loppuun asti. Jatkakaa... 
Kyllä into riittää, vaikka sivutyönä teenkin.
Eri asia on riittääkö rahat nopeaan rakennustahtiin, sitten, kun pitää alkaa turboahtimia ostamaan.
Ahtoja.comissa oli 3/4 garretti hukkiksella 450€.
Holsetitkin oli halpoja, mutta erillinen hukkisa tulee vasta versioon 2.
Mulla on pakkomielle tehdä ensin stage 1 -versio tuohon 2.1:seen.
Sitten kun joskus sillä on kesä ajettu, teen 2.3:sen tai isomman, ihan oikealla turbolla ja vaikka 262:sella getragilla.
Tästä voi käyttää sitten siihen typ2:seen melkein kaikki muut osat, kun jättää 8-venttiiliseksi, kun teetätän tähänkin kannen, seetityöt ja venttiilien monikulmahionnat hoitaa ammattilaiset. Kansisettia ajattelin. Sit pakopuolen porttauksen hoitaa yks tyyppi, joka tekee sprinttiautoihinkin volvon kansia. Imupuolen teen itte. Yksien netistä löytyvien ohjeiden mukaan, elikäs en loivenna sitä tiukkaa sisäkurvia, venttiilimaljat avarran ja poistan valupurseet, siihen hiekkapuhallus, niin saa riittää.
Pakokanavan yläreunaa kestää varmaankin nostaa sen 4-5mm, siellä virtaus on kovimmillaan.
Noh, siihen on vielä aikaa.
Ai niin, tänään tilasin kuituiset lokasuojat. Siitä kiitokset eräälle foorumilaiselle.
Mietin vielä, voisiko takaluukun, kun se on aika pieni tehdä kokonaan hiilikuidusta. jo 2mm paksuudelta hiilaria on tosi lujaa, jos vertaa lasikuituun. Kallistahan se kyllä on. Toisaalta jos säästäs satasen, niin vois tehdä konepellinkin siitä. Ei tarvii lähellekkään niin paksua tehdä.
Noh, nyt hammaslääkäriin ja sitten volvoa rassaamaan...

Vihaan hammaslääkäreitä.
