Tässäpä tuo on kyljellänsä.
Tuo tolppa mikä on tuohon viimeseen pilariin hitsattu, ei ole suoraan pilarissa, vaan pilarin päälle taivutin 3mm pellistä aika ison palan, ja heppasin sen kiinni molempiin sivuihin, elikäs kahteen vankkaan paikkaan, eipä tuo ole taipunut.
Etupuoli on kiinni siinä tolpassa mihin ovi tulee. Toki molemmat on vielä kiinni vastakkaisen puolen helmakotelossa, yhdysputkella.

Uploaded with
ImageShack.usSiinä oli ruostetta hitosti, enemmän kuin kuvasta näkyy.

Uploaded with
ImageShack.usTämän verran kerkesin eilen hitsata.
Vielä yksi palkki siihen ja lattiapellit. Tuossa kohtaa missä on hitsattu suora lattiapelti, ei ole toisellakaan puolella "pokkauksia", joten en tehnyt niitä tuohonkaan. Sen sijaan tuo vähän taaksemmas tuleva paikka, niin siihen pitää nuo pokkaukset jotenkin nakutella.

Uploaded with
ImageShack.usTuo olisi tarkoitus saaha tänään valmiiksi. pari päivää pitää varata toisellekkin puolelle, vaikkakin sitä on jo hitsattukkin vähän, kuviakinhan siitä on tuossa aiemmin.
Sitten yhtenä päivänä pitää hitsata ns. randompaikat, eli pieniä paikkoja, muutama taitaa tulla eri puolelle pohjaa.
Kovin työhän tuossa on työstää se puhtaaksi, niin että saa hyvät pohjamaalit, maalit, massat, kotelosuojat jne.
Sittenhän pääsenkin vaihtamaan pintapeltejä, eli molemmat takasivut ovesta takavaloon asti.
Helppo homma. Sit pikkuhiljaa tekniikkapuolta työstämään.
EN oikein tiedä, jos vetäsis eka kesän turbo-strömpällä, jollaisen omistan, jee!
Ja sit to3:lla, pakosarjan tekisin kuitenkin jo lopullisen, eli putkikäyristä siten et ahdin tulee melko eteen.
Kansikin pitää saaha valmiiksi jo tuohon ströpä -versioon. eli kisa seetit ja monikulmavenat. Portattu pakopuoli ja miedosti portattu imupuoli. Tuossa versiossa vauhtipyörä saa luvan olla vakio, kuten kytkytinkin. Niin, ja Ic:ksi isoin mitä mahtuu, ja onhan mulla rälläkkä... Sitten öljynlauhduttimet sun muut kunnolliset jo ekaversioon. Alustaakin jonkun verran. Mutta pitäähän sitä talvikeleillekkin jotakin tekemistä jättää... Joskus olisi tarkoitus alittaa tehopainosuhde 3kg/hv.

Hitsaamaan ->