Tuli siis vahingossa ostettua tuollainen jenkkikeulainen farkku seiska joka saa ruveta toimittamaan käyttöauton virkaa kun ei noihin D24 moottoreihin voi luottaa ! Ei se vaan yksin kertaisesti sovi mihinkään laitteeseen.
Ja back in the asia. Se tuli nimettyä Rytöpa*kaks jo ennen kuin auto oli siirtynyt mun omistukseen. Herkkuina löytyy s-lasit x 4,s-peilit, s- kattoluukku,ilmastoinnin kenno ja Kemppi perä..
Autoon on vaihdettu perä ennen talvea jonka jälkeen ei ole mittari enään toiminut. Pysähtyi lukemiin 569t ja rapiat päälle. Edellisellä omistajalla tuli työmatka ajoa yli 200km / päivä eli hyvin lähentelee maagista 600000t haamu rajaa

Jännä kyllä vedot tuntuu olevan tallella tai sitten kaikki johtuu äänimaailmasta joka johtuu puuttuvasta takaakselin ylityksestä ja takavaimentajasta...


Koneena siis väkivahva B230F ja laatikkona M47. 80km/h vauhdissa kierrokset 2000rpm.
Perä vähän jollottaa ja sisustasta on hanskalokeron kansi tohjona, takaovipahvit puuttuu, takakontin verhoilu puuttuu sekä katto verhoilu on johonki hävinny... Leimaa heinäkuuhun ja makso 60€ täydellä tankilla bensaa. Kohtuu uudet nastat oli ostettaessa alla jotka vaihdoin heti pois.
Venttiilikopan tiiviste vuotaa ja myöskin perä vähän mehii. Kuvia lisäilen kun kerkiän niitä lisää ottamaan.