Kiertokangen vaihto-operaatio valmistui "ensi kesäksi", mutta eipä tullut kirjoiteltua.

Samalla asentui 50 mm ulkoinen hukkaportti, jossa on liian löysä jousi tällä hetkellä, mutta arkiajossa liikkuu ihan riittävästi, kai. Ilmastointi tuli täyttöhuollettua ennen syksyllä alkaneita käyntiongelmia, mutta koska PV oli ajossa myös, tuli sillä ajeltua.
Sitten vierähtikin melkein neljä vuotta katoksessa pölyä keräten, josta viime perjantaina herätetty. Koska kahdella autolla ei voi ajaa yhtäaikaa, kesät 2019-2021 arkiauton virkaa toimitti PV. Nyt siitä meni öljypohja ja viikonloppuna pitää päästä kokoontumisajoihin harrasteautolla, iki kova motivaatio saada tämä jälleen ajoon. Enpä muistanut, että viime kerrasta oli näinkin kauan.
Katsastusremontti käsitti jarrujen herkistelyä, jarrunesteen vaihdon, jakohihnan, -rullien ja öljyjen vaihdon sekä pari hitsipaikkaa kuskin takalattiaan, jossa maalinpoistotulpasta oli päässyt vettä, joka oli kastellut äänieristematon. Tänään sitten katsastettu, toista sumuvaloa on suunnattava vähän, koska ei suostunut konttorilla kääntymään.
Etuspoileriin asensin yleismallisen kumihuulen, joka mielestäni istuu kokonaisuuteen vallan mainiosti. Seuraavaksi parempi puunaus ja vahaus, niin kelpaa taas ajella. Kattoluukkua ja vitoskoneen ääniä onkin tullut kaivattua.