Ei lähtenyt vielä Volvo käyntiin, vaikka pikkupomo valkoisessa kauluspaidassaan ja mustassa takissaan on käynyt joka päivä katsomassa.


Tänään on kyllä kokeiltu käyntiin, mutta koska vitosen nokka-akselinanturi on Hall-tyyppinen pitää boxiin vaihtaa joku vastus. Eli parempi kun vie auton nyt sellaiselle joka ymmärtää näitten päälle...
Muuten alkaa kaikki olla jo kasassa. Polttoaineletkuja täytyy vielä vaihdella, kunhan löytyy sopivaa ja asentaa by-bass venttiili paikoilleen. Koko Jyväskylästä en en löytänyt 8mm etanolin kestävää letkua? Joillain oli luettelossa mutta hyllyssä ei eikä saanut toist. tilaamallakaan. Teflonista sain teetettyä hydrauliliikkeessä painepuolelle letkut, mutta paluuseen pitää laittaa tavaletku. Pohjaan täytyy tehdä jonkinlainen panssari öljynputsarin alle, kun jäi sen verran arasti palkin etupuolelle alas.
Pissapojansäiliön siirsin apparin umpion alle ja ajovaloreleille ym.lle tein ilmanputsarikotelosta paikan akun tilalle, jonka katsastusmies käski siirtää peräkonttiin, koska uusi kone on painavampi.
Uuteen "sulakerasiaan" laitoin valoreleen, jakorasian, flektin ja sumuvalojen releet, ja puolikkaan 740:n sulakepohjasta. Ainakin vähän siistiytyi konehuone johdoista. Kannen menin päällystämään biltemaanin hiilikuitutarralla, mutta se täytyy maalata tai jotain muuta. Ihan hyvää tarraa jos ei tarvitse venyttää yhtään ja muistaa käyttää kontaktiliimaa kiinnitykseen. (Lähti yön aikana irti, liimasin -> pari päivää ja nyt revennyt venytetyistä kohdin.)