Elekma  Autoracing

240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet

  • 27 Vastauksia
  • 8051 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #15 : 12.04.2012, 11:45:41 »

700/900 sarjassa se vastus paketti kuskin lokasuojassa akun vieressä, joku toinen varmaan heittää missä paikka on 2 satkussa.

No ei missään. Vastuspaketteja ei ole tehtaalla laitettu 200-sarjalaisiin.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #16 : 12.04.2012, 11:53:45 »
Boksin kyljessä lukee numero, eikös se 2satkussa ole hanskalokeron takana.

700/900 sarjassa se vastus paketti kuskin lokasuojassa akun vieressä, joku toinen varmaan heittää missä paikka on 2 satkussa.

Joo tuo boxien paikka omassa on tiedossa.

Onkos koodi se orkkiksessa:
Control Unit   0 280 000 561

Ja FT:ssä:
Control Unit   0 280 000 563

Vastuspaketista ilmeisesti pitäisi löytyä tällainen teksti? Jos sellainen nyt on poikkeuksellisesti lisätty, jos ton ei kerta pitäs kestää ilman?: Injector Ballast Resistors   0 280 159 014
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #17 : 12.04.2012, 12:01:25 »
No ei missään. Vastuspaketteja ei ole tehtaalla laitettu 200-sarjalaisiin.
Niinpä olikin perhana.

Tuota vastus pakettia on vähän hankala lisätä jälkikäteen eli johtohässäkkää jossain päin..

Noista boksi merkinnöistä sen verran että niitä on useita samaan koneeseenkin, tarkista numero niin saat varmuuden.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #18 : 12.04.2012, 12:04:00 »
Noista boksi merkinnöistä sen verran että niitä on useita samaan koneeseenkin, tarkista numero niin saat varmuuden.

No nyt rupes häiritsee niin pahasti, että täytyy tuonne pihalle lähteä. Joku on kyllä oikein nero ollut, tai sitten tuo on ollut joskus turbotettu ja vaihdettu takas B200F ja jätetty FT roinat paikoilleen? En ny kyllä muuta "järkeä" keksi tolle virittämiselle?
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #19 : 12.04.2012, 12:39:39 »
Ton näköinen mokkula on esivastus.

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=29501

1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #20 : 12.04.2012, 12:48:58 »
Enpä tuollaista mokkulaa löytänyt. Pää meinasi räjähtää tuolla tonkiessa (kipeenä)... Konehuoneesta kattelin ja vähän sieltä boxien luota.

No, tällaset sieltä löytyi:
Ruiskuboxi: 0 280 000 590 (3 531 206)
Sytkäboxi: 0 227 400 146 (3517402 )
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #21 : 12.04.2012, 13:01:23 »
Ihan vakio boksi on, joku vissiin vaihtanu suuremmat suuttimet lisävoiman toivossa tai jotain..
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #22 : 12.04.2012, 13:11:46 »
Ihan vakio boksi on, joku vissiin vaihtanu suuremmat suuttimet lisävoiman toivossa tai jotain..

Ja mä oon tapellu vikakoodien ja seosten kanssa. Siinä sitä lisävoimaa.  :idiot2:

Oon vaihtanu lambdan, IMM:n, kaasuläppäkotelon ja imusarjan tiivisteet, käyny kaikki letku yms. yms. läpi +verta ,hikeä ja kyyneleitä.
Siis löytyi jotain vikojakin matkan varrella, mutta pääsyy jäänyt selvittämättä kun leimaan sen kuitenkin sain. Lambda oli rikki, tai mennyt suutinten takia rikki? ja imupuolella yks viallinen letku ja tais olla jotain muutakin, en muista.

Miksiköhän tuo boxi ei ole sitten vielä kärähtänyt?
No, saa tarjota orkkissuuttimia, uudet aivan törkeän hintaisia.
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #23 : 12.04.2012, 13:23:05 »
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #25 : 12.04.2012, 19:19:24 »
Se alkuperäinen etujarruasia... niin jäähdytetythän siellä käsikopelolla tuntuisi olevan. Olisin voinu lyödä vaikka vetoa... :-[

Tutkiskelin vielä johtoja, josko olisi laitettu irtovastukset matkanvarrelle. Löysin johtosarjassa venakopan kohdalla, jossa tuo YKK-anturin liitoskin, kummallisesti paksumman kohdan ja teippiä ympärillä (siitä tosin haarautuu muutakin)?? On yli tuplasti paksumpi, kuin johtonippu joka tulee pelkääjän puolelta. Josko lentsu laantuisi, niin voisi repiä auki ja tarkastaa, ettei tuu ylläreitä sitten vakiosuuttimilla.
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #26 : 12.04.2012, 20:21:27 »
Joo, muistaakseni oranssit ja vihreät johto menee suuttimille, haarautvat yhdestä neljään siinä imusarjan alla.

Siinähän voi käyttää yhtä vastusta jos ei ole nukkunut fyssantunneilla. 
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa lateleo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 322
  • www.vrcf.fi
Vs: 240, jarruvaihtoehdot ja suuttimet
« Vastaus #27 : 12.04.2012, 20:46:40 »
Joo, muistaakseni oranssit ja vihreät johto menee suuttimille, haarautvat yhdestä neljään siinä imusarjan alla.

Siinähän voi käyttää yhtä vastusta jos ei ole nukkunut fyssantunneilla.

Tuossahan se rajatulla alueella jakaantuu neljään. Puhumani paksu kohta on tuossa nuolen paikalla. Hitto, että on saikulla tekemisenpuutetta... :facepalm:


Miten muuten irtoavat noi suuttimien suutinpäissä olevat "korkit" (tumman vihreät)? Kun ny hankkii orkkissuuttimet, ni voisi niihin sit vaihtaa korkit ja välirenkaat (löytyy sarjat ku ei noihin sopinu seteistä ku o-renkaat). En uskaltanu repästä, niin vedin vain renkaat yli.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2012, 10:26:25 kirjoittanut lateleo »
Volvo V60 T8 -22, Ex: Volvo XC60 D5 AWD -08, 240 DL, -89, B200F

 

Futurez  Kulkukoira