Tuo vikakoodi taitaa tarkoittaa magneettiventtiiliä, joka päästää alipaineen moottorin päällä sijaitsevalle venttiilille.
Magneettiventtiilillä ohjataan siis moottorinpäällä sijaitsevan venttiilin toimintaa, jotta moottorin päällä sijaitseva venttiili ei ole silloin auki, kun ilmaa ei pumpata pakosarjalle. Jos moottorin päällä oleva venttiili jää auki, seurauksena uusikin pumppu hajoaa pian, koska pumppuun pääsee kertymään kosteutta.
Moottorinpäällä sijaitsevan venttiilin toiminnasta voi varmistua, kun ensin on siirtänyt autoa sen verran, että ilmapumppu on lähtenyt käymään. Kun ilmapumppu on lakannut pyörimästä, laitetaan korva kiinni ilmapumpulle menevään letkuun. Moottorin ääni kantautuu ilmapumpun sammumisen jälkeen letkusta, mutta äänen kuuluisi pikkuhiljaa vaimentua. Mikäli moottorin ääni jää kuulumaan, niin venttiili jää auki asentoon.
Syyllisiä tähän voi olla kaksi, 1. joko magneettiventtiili päästää alipaineen kokoajan moottorin päällä olevalle venttiilille tai 2. moottorin päällä sijaitseva venttiili on viallinen. Seuraavaksi otetaan magneettiventtiililtä lähtevä ohut alipaineletku irti, joka menee moottorin päällä olevalle venttiilille. Magneettiventtiili löytyy ainakin 850:ssä jäähdyttäjän yläpuolelta. Tukitaan se alipaineletku, jos moottorin ääni lakkaa nyt kuulumasta ilmapumpulle menevästä letkusta, on magneettiventtiili juminut aukiolo asentoon. Jos ääni kuuluu edelleen on moottorinpäällä oleva venttiili vaihtokunnossa.