Kulkukoira  Proturbo

ÄRRRÄ:n nokijyrä, V70 -99->V70 D5 -04->V90 s.34

• 502 Vastauksia
  • 146251 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Tuolla spl dynamicsin S-4006 on 6kanavaa, kanavat 1-4 antaa 4x50w, sillattuna 2x160w ja kanavat 5-6 2x100w ja sillattuna 320w Joten edessä pyörittäis esim 2-tie erkkaa aktiivisena sekä jotain 10"-12" herkkää subia. Taikka niinku Pomo mainitsi, jotta etu ja taka kaijjuttimet sekä subi, valintoja on monia. Esim Helsingissä näky olevan tuollainen pääte 150€ ;) Jos itse päädyn dynyyn, niin tulee kanssa tuollainen soittamaan 2-tie etupäätä aktiivisena, disuille 100w ja mideille toi 160w ja subia ruokkimaan dynyn S-1200 S* Aikoinaan moisen omistanut ja hyväksi todennu 8)
« Viimeksi muokattu: 12.05.2012, 02:41:54 kirjoittanut Hiltsu »

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Katotaan mitä saa aikaseksi. Mulla on ikivanha SPL:n 12-tuumanen hirveän näköisessä vanerikotelossa, JBL:n 4x60w ja nyt tilasin SPL:n 4x75w:n ku oli passelin hintanen. Käytetty siis. Niistä pitäs ainaki jotain yrittää vääntää, en tiedä tuleeko sit soimaan kovin hyvin. Soittimessaki on joku subwoofer toiminto, saa nähä mitä sillä saa aikaiseksi.

Netsitä kattelin jotain vahvaria josta ilmoitetaan 4x850w + 1x1000w, hintaa oli 159e. Tiä sit montako wattia sieltä oikeesti tolla hinnalla saa. En tilannu. Olis se teikäläisen vahvistin kyllä ollu varmaan kiva mutta ku ei viitti kovin kummosta rahaa laittaa nyt kiinni.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Mulla oli ysisatkussa sillattuna toi kolmikanavaiseks. Subi oli ajettu kahella elementillä 2 ohmiin.   ;)
Menin sit myymään sen pois. Mutta loppuvuodesta ostin saman takasin kun oli ollu käyttämättömä lähes koko ajan mitä oli multa pois. Maksoin 50€.   :pomo:  Oli se reilun 4 vuotta pois multa.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Katotaan mitä saa aikaseksi. Mulla on ikivanha SPL:n 12-tuumanen hirveän näköisessä vanerikotelossa, JBL:n 4x60w ja nyt tilasin SPL:n 4x75w:n ku oli passelin hintanen. Käytetty siis. Niistä pitäs ainaki jotain yrittää vääntää, en tiedä tuleeko sit soimaan kovin hyvin. Soittimessaki on joku subwoofer toiminto, saa nähä mitä sillä saa aikaiseksi.

Netsitä kattelin jotain vahvaria josta ilmoitetaan 4x850w + 1x1000w, hintaa oli 159e. Tiä sit montako wattia sieltä oikeesti tolla hinnalla saa. En tilannu. Olis se teikäläisen vahvistin kyllä ollu varmaan kiva mutta ku ei viitti kovin kummosta rahaa laittaa nyt kiinni.
Laitat alkuun sen mitä himassa on.

Tollasilla tehoilla oleva kunnollinen vois maksaa joku 10t€. Älä sorru noihin halpiksiin.
Äänen laatu on lähinnä persiistä ja waatit on hattiwatteja.

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Niin joo..autoasiaa.  8)

Mitattu kulutus oli 6,5 litraa, ei pätkääkään matka-ajoa ja tyhjäkäyntiäkin varsin reilusti. Ajotietokone näyttää 5,2-5,3 litraa koko ajan.

Nyt on kulkupuolikin parantunu. Ed. omistajan jäljiltä ajotietokoneen näyttämä keskikulutus oli 6,3 litraa, eli ilmeisesti aika paljon lyhyempää ajoa ollut. Tais laite olla jonki verran tukossa, päivänä erään ajelin kehä kolmosta töihin ja rajoitus vaihtui 60 -> 80. Polkasin kolmosvaihteella kaasun pohjaan ja vedätin jonneki satasen hujakoille. Yhtäkkiä perässä kävi aivan älytön pölinä, autossa on kuitenki suht tummat lasit ja silti erotti selvästi että nyt on nokea liikenteessä. Sen jälkeen laite on kulkenu ihan erilailla, kiihtyy paremmin ja reagoi herkemmin, tais olla melko tukossa.

Tuho-boksi tilattu. En jaksanu alkaa ite vääntää joten tilasin sellasen valmiin säädettävän. Ens viikolla pitäis tulla, mut en varmaankaan ala laittelee paikalleen ennen leimaa. Pitäs vissiin alkaa siihen ahtomodiinki tutustuu.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Mulla oli ysisatkussa sillattuna toi kolmikanavaiseks. Subi oli ajettu kahella elementillä 2 ohmiin.   ;)
Menin sit myymään sen pois. Mutta loppuvuodesta ostin saman takasin kun oli ollu käyttämättömä lähes koko ajan mitä oli multa pois. Maksoin 50€.   :pomo:  Oli se reilun 4 vuotta pois multa.

Mikä?

Laitat alkuun sen mitä himassa on.

Tollasilla tehoilla oleva kunnollinen vois maksaa joku 10t€. Älä sorru noihin halpiksiin.
Äänen laatu on lähinnä persiistä ja waatit on hattiwatteja.

Juurikin näin, sen takia en viitiny tilaa kun nuo wattilukemat ei vastaa euromäärää lainkaan jos muiden valmistajien tuotteisiin vertailee.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Mulla on tällä hekellä keskikulutus lukema 8,0.   ::) Reilua seiskaa menee todellisuudessa.

Mikä?

Juurikin näin, sen takia en viitiny tilaa kun nuo wattilukemat ei vastaa euromäärää lainkaan jos muiden valmistajien tuotteisiin vertailee.
Se S-4006:n SPL:n vahvistin.

Autosound testas joskus noita ja ei oikeen tehot ollu oikeellisia.

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Mulla on tällä hekellä keskikulutus lukema 8,0.   ::) Reilua seiskaa menee todellisuudessa.
Se S-4006:n SPL:n vahvistin.

Autosound testas joskus noita ja ei oikeen tehot ollu oikeellisia.

Sulla ilmeisesti pumpun kansi ihan eri asennossa ku mulla, maatti tuskin noin paljoa eroa tekee etenki jos tod. ero on ~0,5 litraa.

Toi hiltsun vahvari olis varmaan kyllä kiva, harmi ku ei ole nyt sijoittaa. Pittä umpio ja vilkku ostaa, leimata ja maksaa varmaan verojaki autosta.  >:(

EDIT: taidanki lähtä laittaa toisenki 6,5 tuumasen kiinni ja katella jos sais vaikka sen vahvarin paikan pähkäiltyä, diskantitiki olis ylimääräsenä oliskohan järkiä laittaa ne sinne takapilareihin missä on jotku alkuperäset minikaiuttimet? Virtajohto puuttuu, muuten vois vaikka tänään humpata jo ovikajareita sillä ikivanhalla vahvarilla..
« Viimeksi muokattu: 12.05.2012, 11:13:05 kirjoittanut ÄRRRÄ »
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Mikä?
Taitaa Pomo puhua siitä dynyn S-4006:sta :) Oletko miettinyt katin tyhjentämistä? Antoi omasta mielestä pers dynossa mukavasti menoja.

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Taitaa Pomo puhua siitä dynyn S-4006:sta :) Oletko miettinyt katin tyhjentämistä? Antoi omasta mielestä pers dynossa mukavasti menoja.

Minkäslaisia vaihtokauppoja saadaan aikaiseksi siitä vahvarista?  ;)

Katin tyhjäys on listalla, ei ole vaan ehtiny.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Sulla ilmeisesti pumpun kansi ihan eri asennossa ku mulla, maatti tuskin noin paljoa eroa tekee etenki jos tod. ero on ~0,5 litraa.

Toi hiltsun vahvari olis varmaan kyllä kiva, harmi ku ei ole nyt sijoittaa. Pittä umpio ja vilkku ostaa, leimata ja maksaa varmaan verojaki autosta.  >:(
Siis se on talven jäljiltä tollanen, ja se on pudonnukkin jo. Oli parhaimmillaan 8,2.   :o
Nyt tosiaan menee max 7,5 mun ajoilla.

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Siis se on talven jäljiltä tollanen, ja se on pudonnukkin jo. Oli parhaimmillaan 8,2.   :o
Nyt tosiaan menee max 7,5 mun ajoilla.

Ite olin hiukka yllättyny tosta mitatusta kulutuksesta, tosiaan ku matka-ajoa ei ole ja sitä tyhjääki pyörin kahteen otteeseen ainaki puol tuntia yhtä soittoo per kerta. Ei sikäli, toi tyhjäkäyntikulutus on ihan olematon, luokkaa alle litran per tunti joten se ei hetkauta pitkän matkan mitattua kulutsta juurikaan.

Onko Hiltsu tai pomo kumpikaan kokeillu mitään suuttimia putsaavia aineita? Hyötyä vai haittaa? Aikanaan vanin kanssa yks suutinmies sanoi että auttaa hetkellisesti ja sen jälkeen siitä onki jo enempi vaan haittaa.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2012, 11:19:12 kirjoittanut ÄRRRÄ »
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Minkäslaisia vaihtokauppoja saadaan aikaiseksi siitä vahvarista?  ;)

Katin tyhjäys on listalla, ei ole vaan ehtiny.
Mistä vaihtokaupasta puhuit? Multa ostat sen setin 300€ hakkilaan tuotuna ::)

Poissa ÄRRRÄ

• Grand Luxe Touring
Mistä vaihtokaupasta puhuit? Multa ostat sen setin 300€ hakkilaan tuotuna ::)

En.  8)

Siis se vahvari kiinnostais mutta en viiti rahua laittaa kiinni nyt enempää. Ota ne 17" vanteet vaihossa?  ;)
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Hmm... Vanteita on kolmesarjaa, joten ei oikein tarvetta. Ja mulla on jo uus laitteisto kiikarissa kuhan pääsis entisistä erroon.

Elekma  Autoracing