Ei ole ollut koskaan kosteutta tämän eikä edellisenkään V40.n valokuupassa, liekö autossasi jotain häikkää ilmarei'issä tms.?
Ahaa sinunkin kakkosbiili on reebelibluu.
Olet jo optimoittanutkin autosi? Näköjään kivat tehot T3:ssa ja samaa teholuokkaa olevana pieksee bensakoneena varmasti täyskaasukiihdytyksessä polesteeratunkin D4:n.
Oletko kokenut r-designin istuinosan itsellesi ahdistavana?
Ei muuten välttämättä piekse tuota uudempaa D4:sta. Vakiona tehdas ilmoittaa sun autoon 7,2 sekkaa, ja Polestar luultavasti nipistää 0-100km/h 0,2s-0,3s

Toki ohituskiihtyvyys 80-120km/h Polestarin 40Nm lisä tekee vielä enemmän nannaa tuohon kiihtyvyyteen.
Joo ei tuo T3 vakiona mikään raketti ollut, ja Polestaria ei Suomesta(yllätys) edes T3 saa. Kyllähän se auto muuttui moottoriltaan aivan eri autoksi tuolla Optimoiautosi softalla. Kiitokset Viitasen Juha-Pekalle alias volvotdi

Haaveena olisi ollut juurikin tuo sun D4 oleva RebelBlue Pollen ohjelmalla, mutta sen verran arvokkaaksi olisi mennyt. Niin ja lisänä, ettei käytettynä edes tuollaista löytynyt.
Itsellä on pitkät jalat suhteessa kroppaa, niin kyllä tuossa Xc60:n penkissä varmasti viihtyy pitempiä matkoja, vaikka on muodokkaimmat Sportpenkit.
Toki istuma-asento on korkeampikin Xceessä muutenkin, niin vaikea verrata. Itse kyllä tykkään R-Desingin penkeistä/ulkonäöstä.
Mitä kolinoihin tulee, niin meillä on aivan järkyttävässä kunnossa reilu 400m tienpätkä, niin aina jostain hattuhyllystä yms. kuuluu natinoita. Tuossa meidän V40:ssä on jokin taitettava välipohja tavaratilassa mikä pystyasennossa kolisee juurikin tuolla kuoppaisella tiellä.
Tampereella Hämeenkatua muutaman kerran joutunut ajamaan, niin siihen tuo alusta on aivan järkyttävä

En tiedä, että onko R-Desingissä vakiona jäykempi alusta, mutta herkkua sillä ei ole ajaa mukulakiveä pitkin.
Heti ajon jälkeen tiivistyy kostealla kelillä, mutta aamulla ei kosteutta enää ole. Pitää kysäistä huollossa..
