0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Minä olen pari kertaa ajanut V40:stä D2:lla ja kuusivaihteisella manuaalilla. Moottorissa oli hyvin alavääntöä, mutta ei juurikaan ylävääntöä; täysin turhaa huudattaa moottoria, kun pienemmillä kierroksilla liikkui paljon ripeämmin. Vaihteistosta tykkäsin, sopivan jämäkkä. Ohjauksessakaan ei ollut mitään moitittavaa, tarkka ja vastasi nopeasti, mutta takaikkuna saisi olla ehkä hitusen isompi, mutta itse ainakin näin taustapelistä katsottuna siitä hyvin ulos. Jotenkin tuntuisi hassulta istuttaa D2:n perään automaatti, ottaisin ennemin manuaalin. Mutta toisaalta, jos diesel pitäisi valita, jättäisin D2:n pois ja tilalle ottaisin D5:n, mutta mieluiten T5:n.
Jotenkin tuntuisi hassulta istuttaa D2:n perään automaatti, ottaisin ennemin manuaalin. Mutta toisaalta, jos diesel pitäisi valita, jättäisin D2:n pois ja tilalle ottaisin D5:n, mutta mieluiten T5:n.
D2:n saa PowerShift vaihteiston nykyjään, tai on saanut jo jonkin aikaa.
V40 malliin ei vain saa D5 konetta.
Ribbe:Saa V40 D2 PS nykyään.
Ymmärsinkö nyt rivien välistä oikein, että MY2014 on tarjolla tuo D2 automaatti ja vaihteistona siinä on 6 vaihteinen powershift, joka on Volvon ja Getragin käsialaa?Pysyykö moottori edelleen samana?
Hieno kokonaisuus jälleen kerran."Pirelli Edition"
HEICO SPORTIV shows what’s technically possible with the Volvo V40 T5 HPC. 350 hp, 4-wheel drive and extremely dynamic driving characteristics are the ingredients that make the sporty compact car an interesting alternative to the Audi S3 Sportsback, BMW M135i xDrive and Mercedes A45 AMG.