Huomattavasti työläämpi ja hintavampi vaihtoehto tuo iskun kasvattaminen.
89mm porauksella taitaa olla max. järkevä imuventtiilin koko just sen 46mm.
Alunperinkin palotila leveämpi kuin poraus, mikä ei kyllä mikään hyvä juttu ole.
Parempi tilanne saadaan aikaan isommalla porauksella, eli esim. b230 96mm.
En kyllä tuota b200 mitenkään huonoksi viitti haukkua.
Tuntuu olevan aika vahva käsite ihmisillä siitä, että on ihan hengetön kone joka kierrosalueella, ja sit ~0,3l isompi versio olisikin ihan eri maata?
Jos ei omissa tuloksissa ole ihan älytöntä heittoa, niin johan tuo oma b200f on karkeesti b230f tasolla.
Eikä ole kuin kanteen tehty 3,5h porttaus ja muuta pientä hipistelyä, sekä 3* lisää ennakkoa ezk:sta.

A -nokan koitan hankkia testattavaksi miten vaikuttaa.. teoriassa sillä pitäisi saada huipputehon kierroslukua ylemmäs ja muuten nostettua ylärekisterin tehoja vähän.
Tuskinpa paljoo pidemmälle viittii lh:n kanssa mennä - korkeintaan vaan ongelmia tulee.
B200 kone saa pysyä aihiona, kun ehjän alakerran saa ilmasiks/muutamalla kympillä.
Aikani kattelin b230 hintoja ja totesin et ei oo miun juttu.