Aika hauska itkupotkuilmiö tuosta T-nokastakin on tullut. Taitaa harmittaa kun sillä saa vakioromuilla ahdetusta saman tehon kun A:lla. Silti tämä ei liene oikea paikka tuolle harmistuksen purkamiselle.
A-nokalla saa tosi monessa LH-koneessa aikaseks kulutuksen nousua, huonoa tyhjäkäyntiä ja kenties vetoaluetta ylemmäs eli maksimitehoa voi saada lisää jos moottorinohjaus sattuu sen mahdollistamaan. Tuo pihassa oleva 230F lähinnä huononi entisestään A-nokalla, tarttis kaivaa VX3 jostain niin ei tarttisi laitella tota M:ää takasin, vaikkakin se vois toimia tuon AW-jäteöljyvatkaimen kanssa ihan yhtä hyvin kun VX3.
Itellä oli B230E koneinen seiska alkujaan, se oli V-nokalla ja kannesta pahimmat valurösöt poistettuna ja sarjat kohdistettuna tosi mukava kone ajaa, jaksoi vetää 1500rpm alkaen varsin kivasti ja on toistaiseksi ainoa ajamani 8V vinokone jonka kanssa rajoittaja tuli "no nytkö se jo tökkäs"-fiiliksellä, muuten nuo ei taho millään saavuttaa rajottajaa millään vaihteella
