Sain hitsattua vetokoukuntöpselin kiinnikkeen.
Sitten aloin hiomaan lokarin kittiä ja vedin päälle pohjan... ja mitä alkoi tulemaan taivaalta, vettä!

No, se meni tietenkin kivasti vituiks, ja pohjamaalikin loppu sopivasti, huomenna haen lisää...
Kuvia ei ole, koska ei ole mitään kuvattavaa, tulee sitten kun kuskin lokari on valmis.
Ensi viikolla sitten säiden lämmitessä on tarkoitus maalata konepelti ja ehkä tuulilasin "alapelti".
Tällästä tänään.

EDIT. Vetokoukun "päätyvahvisteet" (ei vetokoukun palkki) tipahti niskaan, kun meinasin että vedän siihen MIG:n maadoituksen. Maadoitus löytyi sitten vetokoukun korvakkeesta, mutta vahvisteet joutuu hitsaamaan leimalle.
Sieltä lähti irti 5 mm lattarautaa, niin oli visiin mätää, no 20 v. suolaaphaskaa...