Tankkaus.com toimii myös.
E: Pitää näköjään nykyään olla kirjautunut sisään jotta näkee tiedot autoista. Piti linkittää esimerkki...
Ok. Pidetään tuokin sivusto mielessä jos innostun kunnolla pitämään kulutuksista kirjaa.
....
Meni sitten ilta ihan v*tuiksi, kun piti kannatinkumit laittaa loppuputkeen (koska ennen siellä oli pultti+mutteri prikoilla ja kuminpalanen välissä, molemmissa kiinnikkeissä).
Kumien kanssa ei sitten sopinut, kun ne raudat ei ihan tapaa niin kuin vakio takapöntönpannan kanssa.
Ei sinänsä iso diili, mutta räminä alkoi kyllästyttämään kabiinissa, ja katsastukseen kun ne kumit olisi ollut pultteja parempi vaihtoehto, niin meinasin tehdä näin hyvissä ajoin.
Eli möykkäputken kanssa ei sopinut, niin ei muuta kuin takapönttö varastosta, ja sitä laittamaan.
No sekään ei ollut lähelläkään kiinnityksiä!!
Sitä svitutuksen määrää...
Aloin tutkimaan, niin paljastui, että keskipönttö roikkui yhden kannatinkumin varassa, ja takaylitys oli kiinni käytännössä omalla
painolla, ja sitä sai heiluteltua käsin. Ei auttanut takaylityksen klemmarin kiristys, ja kauheasti en sitä kiriä uskaltanut, ettei katkea koko klemmari, kun oli niin huonon näköinen.
Tunkkasin keskipönttöä ylöspäin suunnilleen normaaliin kiinnityskorkeuteen, ja sain toisen kumin paikalleen takapönttöön,
oikealle puolelle. Toisen puolen viritin reikänauhalla, pultilla ja mutterilla...
Rämisee nyt taas siihen kannattimeen, mutta ei voi mitään.
Plussana (ylläri), että on hiljaisempi
. Jostakin pitäisi vaan kehittää 3 kannatinkumia lisää. Varmaan sitten tilaan Fixukselta,
koska Volvolla maksaa noin 5 euroa kappale, ja reilu 5e saa 4 kipaletta Fixukselta.
Motonetin kannatinkumit kestää tuurilla melkein vuoden, joten uskallan olettaa, että muualta voisi saada parempia,
sinisen hinta vaan on niin älytön...
Tälläistä turhan päivästä shaibea muiden luettavaksi taas.