Täällä ehdittiin antaa hyviä neuvoa, ja kiitos niistä. Pitää muistaa, jos seuraavalla kerralla tulee samankaltaisia ongelmia.

Virranjakajan kannen, ja pyörijän sain tänään vaihdettua koulussa. Pyörijä oli loppu, mutta alkuperäisessä Boschin kannessa ei ollut mainittavasti karstaa (kannen nyt säästin varmuuden vuoksi).
Virranjakajan tarvikekansi oli "yllätys" vähän valuvikainen, mutta hiekkapaperilla raapaisin sen suoraksi.
Oikea takavalo tuli eilen vaihdettua, ja ei sen laatu oikein naurattanut, kun vaivaa aiheutti tarvikkeen virtakampa (eli se metalliliuska,
joka yhdistää polttimonkantojen virtapiirin. Kanitti vastaan, kun polttimoita yritti asentaa), joka oli kiero, ja muutenkin onnettoman ohuesta materiaalista (ja pari mm liian pitkä). En sitä alkanut suoristelemaan, vaan otin vastaavan alkuperäisestä takavalosta.
Värisävyä ei takavaloissa juuri ole, kun alkuperäinen oli huippukuntoinen.
Päivän tärkeimpänä uutisena kuitenkin on, että Volvoa käytin leimalla Helsingissä, ja kävi niin hassusti, että tuli vuosi ajoaikaa.
Yksi korjauskehotus kuitenkin: vasen sivuvilkku ei toiminut. Oli sopivasti kehittänyt kosketushäiriön matkalla leimalle.
Vähän suhteita piti tänään käyttää hyödyksi, ja kysäisin virolaiselta koulukaverilta, että jos hän katsoisi Virosta mittaristo tarjontaa,
koska siellä käytetty mittaristo maksaa 50e luokkaa.
EDIT.
Olin näköjään saanut etujarrut "säädettyä", kun dynossa näytti oikea 2,1 ja vasen 2,1.

Takana oli taas oikea 1,6 ja vasen 1,7. Takajarruihin en ole edes koskenut omistusaikana, mutta täydyn sinne palat kuitenkin
ensi vuonna vaihtaa, kun kulutuspinta on puolessa. Käsijarru oli o: 1,1 ja v: 0,6, että sekin kaipaa remppaa.
Iskareista sen verran, että takana oli molemmat 64%. Edessä vasen oli 68%, ja oikea 63%.
Vaimentaahan ne vielä numeroiden mukaan, mutta ajossa huomaa että alkavat olla loppu, ja iskarit joka nurkkaan ovatkin ensivuoden
hankintalistalla.