Vaihtelin tänään suuttimien tiivisteet, mutta lämppärin hanaa en ehtinyt vaihtaa.
Eli meni justiinsa toisin päin kuin edellä suunnittelin...

Täytyy varata kunnolla aikaa sitten sen hanan vaihtoon.
Suuttimet olivat tuon näköiset irroitaessa.

Puolaa jaksoin sen verran katsoa, että käytin puolan ja liittimet irti.
Liittmissä oli töhnää, niin putsailin ne.
Huomenna jos muistaisi perehtyä tarkemmin puolan sielunelämään, ja mittailla jännitteet sieltä.
EDIT. Vaikka muuten oli ihan sujuva operaatio tuo o-renkaiden vaihto,
niin katkesi bensakiskon kiinnityspultti, 1. imuputken päältä, sinne imusarjaan.
Mitään käytännön eroa nyt ei ole, kun se paksu aluslevy pelastaa.
Tai näin nyt, tiedä sitten pidemmän päälle.
Katkesi vaan silleen, että muutama milli pulttia näkyy, ja kun sitä kokeilin pihdeillä irroitella,
niin oli se niin jämähtänyt, ettei edes nitkahtanut.
Jaksaessaan sinne nyt tekisi uuden kierteen, mutta tiukasti kuitenkin imusarjaan nojaa.
Pistää kuitenkin aina vithuttamaan tälläiset pikkujutut...