Ootko kokeillu ihan kiristää sitä venttiiliä? Mitä eroa on sillä ja tubeles venttiilillä?
Kokeilin kiristää. En voi sanoa että huomasin eroa.
Ei varmaan muuta eroa, että ne tiivisteet kestää bensaa?
---------------------------------------------------------------
Asiasta kukkaruukkuun.
Kävin tänään ostamassa toisen seiskan Kouvolasta.
Ei ole leimassa, mutta ajamalla tuli kotiin (siirtolupa). Ollut seisonnassa maaliskuusta asti, mutta välissä oli pihassa liikuteltu ja käynnistelty.
Speksit:
744 vm. 1990.
B200F (LH 2.4) + M47.
Ajettu 328 620 km.
Plussaa:
- Vetokoukku
- Moottori toimii hienosti (suorastaan kehrää tyhjäkäynnillä)
- Vaihdelaatikko ja kytkin toimivat hyvin
- Ok kuntoiset Dracot alla
- Hyvä ajolleen (ei kolise tai keinu)
- Mittaristossa toimii kaikki instrumentit
- Tuulilasi on hyvä
- Ilmastointi (ei kuitenkaan ole täytetty vuosiin, niin mahdollisesti rikki...)
Miinusta:
- Kopassa sanomista
- Sisällä sanomista (kattoverhoilu roikkuu ja kuskin penkki on kulunut)
- Renkaat lopussa (yksi sarja renkaita)
Laittamista:
- Jarrut laitella kuntoon (ei kokonaan herkistynyt ajossa)
- Takapönttö
- Vesipumppu (vuotaa ylätiivisteestä)
- Renkaat leimalle
Edellinen omistaja laittanut:
- Lambda-anturi
- IMM
- Ruiskuboksi
- Ruiskurele
- YKK-anturi
- Virtalukonpohja
- Sytytystulpat
- Tulpanjohdot
Pulsair on tuosta jostain syystä tulpattu.
Käsittääkseni sen tulppaus ei vaikuta mihinkään?
Tarkoituksenani on laittaa tuo sedani talveksi kuntoon, niin farkku jäisi sitten rauhassa laitettavaksi (projektiksi).
Kuvia yritän laittaa tuosta sedanista tähän topiciin huomenna perjantaina.
Nyt perjantaina ja viikonloppuna tarkoitukseni on katsoa vielä tarkemmin, jos tuosta sedanista löytyy lisää laittoa.