Spacerit saatu paikalleen, ja vanteetkin. Kaverilta löytyi lopulta lähes sopiva 19mm hylsy pikkuvääntiöllä. Sitten olin vallan unohtanu että tilasin taannoin Mirkalta alumiinille tarkoitetun vingunterän....sillähän lastu lensi niin, että hetkessä oli kauniinmuotoiset suurennetut reiät spacereissa

20mm vaikuttaa kohtuuhyvältä, takaa sais tulla ulommaksikin, mut sit joutuis jo kaarihommiin. Mennään näillä nyt alkuun, ja tuonne on helppo sit lisätä vaikka 5mm lätty väliin.
Toisen etutolpan purin tänään ja sovittelin etupäähän kaavailtua Viton jousta. Jousi sopiikin paikalleen hyvin pienellä työllä.
Etupäässä olikin paikallaan ilmeisesti kohtuu-uudet dieselin jouset. Ainakin pituus täsmää dieselin jouseen. Ei ihme että oli keula pystyssä.
Viton jousi on kolme senttiä lyhyempi kuin bensakoneisen 940:n. Jousilangan vahvuus sen sijaan on 15.5mm. Jonniinverran tuosta varmaan täytyy pätkäistä, kun tuossa vakiojousessa on esijännitystä melkoisesti.
Toivottavasti iskarit tulis tällä viikolla, nii pääsis kokeileen niitäkin.
Oma oletus on että etupäästä ei ainakaan pääse liian löysä tulemaan noilla vietereillä.