Ei se ollukka valmis....rupes **tuttaan, ku välillä vaati melekosen pitkän startin....varsinkin jos tankki oli vajaa. Tästä päättelin, että siirtopumppu varmaan rikki.
Eihän sieltä tankista mitään kuulunu, ja riemulla anturipaketti irti. Neljästä klemmarista puolet lähti sovinnolla, loput sai sahata rautasahanterällä poikki.

Jostain syystä testasin pumppua vielä pöydällä, ja sehän lähti pyöriin

, mittaus osoitti että anturipaketin läpiviennistä oli plussakarva jostain syystä poikki. Ei muutakun koko läpivienti irti ja tilalle "patentti"ratkaisu.
Nyt se ainakin pyörii siellä....toivotaan että ratkaisi "ongelman"

Tuossa anturipaketissa ei taida olla mitään varsinaista "hahloa" jolla sen sais kohdistettua paikalleen? Yritin laittaa ainakin suunnilleen samaan kohtaan missä olikin....lienee hiukan vaikutusta polttoainemittarin näyttämään tuolla asennolla

Semmosestakin vois vielä mielipiteitä kysästä, ku mielestäni tää tuntuu kovin laiskalta ajossa. Vetää sillai tasasen maltillisesti, eikä oikein tapahdu mitään....pikatienopeuksiakin saa vartoilla tovin. Satasestakaan ei mielestäni ihan normaalisti lähde etenemään ohituksiin.
Voihan se olla, että tuntuu vaan ku kalsari kuitenkin kiihtyy sillai....vaivattomasti

, mut mielestäni tänkin pitäis paremmin mennä.
Uutta osaa on kuitenkin aika paljon :
tulpat, pyörijä, virranjakajankansi, tulpanjohdot
bensansuodatin, ilmansuodatin
kahta eri IMMua testasin, sama tulos
leimalla päästöt oli OK, vikavalo ei pala.
Kone käy nätisti ja pelaa muuten moitteetta

Mitä tutkin seuraavaksi? Voisko katti olla niin tukkonen?